سبد خرید
×
حذف از سبد خرید
محصول محصول از سبد خرید حذف شود؟
بله خیر
اخطار!
عدم اتصال به اینترنت
بستن
  محصول و خدمات تعداد جمع
فهرست
×
جستجو
سبدخرید 0
کاربر
فهرست

9 تا از معروف‌ترین کارت ویزیت‌های دنیا

6 مرداد 1401

اگر با اصول بازاریابی آشنا باشید، حتما با نقشی که کارت ویزیت در معرفی شما و برندتان به مخاطبان دارد، آشنا هستید. کارت ویزیت، نخستین ابزار میان شما و مشتریان است و طراحی درست آن، به نقش بستن نام‌تان در ذهن آنها کمک بسیاری خواهد کرد. اما آیا با نمونه‌های موفق کارت ویزیت در دنیا آشنا هستید؟

با بهترین کارت ویزیت های دنیا آشنا شوید

با ایده گرفتن از رویکرد افراد موفق، همیشه می‌توان به بهترین نتیجه رسید. البته، در این میان از نقش طراح هم نباید غافل شد؛ با سفارش و چاپ کارت ویزیت آنلاین از تیم گرافیک می‌توان مطمئن شد که افراد متخصصی که همه‌روزه با بسیاری از برندهای بزرگ و کوچک سروکار دارند، کارتی جذاب و در عین حال منحصربه‌فرد را طراحی خواهند کرد.

به هر صورت، اگر می‌خواهید با نمونه معروف‌ترین کارت ویزیت‌های دنیا آشنا شوید، تا انتها همراه ما باشید.

استیو جابز

استیو جابز یکی از موفق‌ترین مدیرانی بود که از مفهوم «سادگی» به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و ما رد پای این سادگی را از کارت ویزیت تا گوشی آیفون و مک بوک های اپل می‌توانیم ببینیم. استیو جابز در واقع نشان داد که از اهمیت طراحی و تاثیری که المان‌ها بر ذهن مخاطب می‌گذارند، به خوبی آگاه است.

کارت ویزیت استیو جایز، بسیار ساده و به دور از هرگونه شلوغی است. به علاوه، او با ایجاد یک تضاد رنگی در لوگوی اپل تلاش کرد تا کارت ویزیت خود را از حالت کسل‌کننده‌ای که داشته، خارج کند.

ایوان ویلیامز

این نامی نیست که هر کسی به محض شنیدن، بشناسد؛ اما قطعا شما با امپراطوری بزرگی که او درست کرد، آشنا هستید. ایوان ویلیامز، یکی از هم‌بنیان‌گذاران و مدیر اجرایی قبلی توییتر بود که در طراحی کارت ویزیت خود، سادگی را مبنا قرار داده است. در یک طرف از کارت ویزیت ویلیامز، اطلاعات مربوط به آدرس و شماره‌های تماس ذکر شده و در طرف دیگر نیز پرنده آبی‌رنگ توییتر، خیلی دقیق در بخش مرکزی قرار گرفته و خودنمایی می‌کند.

هدف اصلی از طراحی این کارت ویزیت، این بوده است که مردم بتوانند شما و برندتان را به خاطر بسپارند؛ پس حتما سعی کنید که از لوگوی برندتان به‌درستی استفاده کنید.

والت دیزنی

کارت ویزیت والت دیزنی، یکی دیگر از بهترین نمونه‌های کارت ویزیت است که روی آن، علاوه بر اطلاعات تماس، هنری که این انیمیشن‌ساز در خلق تصاویر داشته نیز به نمایش در آمده است. در واقع، شما می‌توانید از کارت ویزیت خود به عنوان فرصتی برای نشان دادن کاری که انجام می‌دهید، استفاده کنید. این طراحی بدان خاطر است که والت دیزنی در زمینه کارتون فعالیت می‌کرد؛ طراحی کارت ویزیت شما نیز می‌تواند کاملا متناسب با فعالیت‌های مربوط به کسب‌وکارتان باشدریچارد نیکسون

کارت ویزیت ریچارد نیکسون، درست همان‌گونه است که از یک سیاست‌مدار انتظار می‌رود؛ همه‌چیز خیلی واضح و البته با تاکید زیاد نوشته شده و درج امضای معروف او با اندازه‌ای بزرگ در وسط کارت باعث می‌شود تا همیشه آن را به خاطر داشته باشیم.

مدیران می‌توانند با اقتباس از این کارت ویزیت، کارتی ساده و در عین حال کلاسیک را برای خود طراحی کنند. اضافه کردن امضا به کارت نیز علاوه بر خارج کردن آن از سادگی، کمک می‌کند که نام‌تان در ذهن مخاطب نقش ببندد.

بیل گیتس

یکی از بهترین کارت ویزیت‌های دنیا که در حدود 50 سال پیش طراحی شد، کارت ویزیت بیل گیتس است. این مدیر آمریکایی در سال 1975، با استفاده از رنگ‌های طلایی و نارنجی، طرحی ساده و البته بسیار جذاب را خلق کرد که این روزها، بسیاری از طراحان از آن استفاده می‌کنند. استفاده از رنگ‌های گرم در طراحی، به‌نوعی نشان می‌دهد که شما نسبت به حوزه کاری خود اشراف دارید و می‌توانید خودتان را با رویدادهای جدید آن سازگار کنید.

مگ ویتمن

مگ ویتمن یکی دیگر از افرادی است که در طراحی کارت ویزیت خود، سادگی را در اولویت قرار داده است. همانند اطلاعات کاری، شماره‌های تماس و البته لوگوی HP به ساده‌ترین شکل ممکن روی کارت ویزیت ویتمن درج شده‌اند و امضای بزرگ او در میانه کارت، بیش از هر چیزی توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند.

استیو وزنیاک

بر خلاف افرادی کارت‌هایی که در این لیست معرفی کردیم، کارت ویزیت استیو وزنیاک چیزی کاملا متفاوت بوده و ظاهر مدرن آن، چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. برای طراحی این کارت فلزی، اطلاعات کاملا بر روی آن حک شده‌اند و لوگوی مجموعه اختصاصی او یعنی WOZ نیز در سمت چپ خودنمایی می‌کند. رویکرد وزنیاک برای درج شماره هم در نوع خود بسیار جالب است و نمونه آن را تقریبا در هیچ کارت ویزیت دیگری نمی‌توان پیدا کرد.

مارک زاکربرگ

زاکربرگ یکی از متفاوت‌ترین کارت‌های ویزیت دنیا را دارد و سمت او در شرکت فیسوک، واضح و درشت و البته با استفاده از کلماتی اضافی که شاید در حالت رسمی استفاده چندانی نداشته باشد، بالای کارت نوشته شده است. برای اینکه مخاطب خیلی سریع متوجه نام شرکتی شود که زاکربرگ مالک آن است، نوشته “facebook” بولد شده تا از دیگر بخش‌های متن متمایز باشد. علاوه بر این، زاکربرگ با استفاده از یک نوار آبی‌رنگ در بخش پایینی صفحه، رنگ اصلی برند خود را نشان داده تا در این زمینه نیز میان برند و کارت ویزیت آن، بهترین هماهنگی وجود داشته باشد.

با این تفاسیر، به هیچ‌وجه نباید از اهمیت تناسب رنگ کارت ویزیت با زبان برند غافل شد.

مایکل دل

این مدیر مشهور نیز همانند بیل گیتس، سال‌هاست از طرحی برای کارت ویزیت خود استفاده می‌کند که امروزه در سال 2022 بسیاری از طراحان سراغ آن می‌روند. در کنار عبارت PC’S LIMITED که با ظاهری خاص و برجسته در بخش بالایی جای گرفته، احتمالا هیج‌چیز به اندازه نام این مدیر ارشد در مرکز کارت توجه شما را به خود جلب نکرده باشد.

نام مایکل دل با قلمی مانند خودکار روی کارت ویزیت درج شده است که نشان می‌دهد برای طراحی کارت ویزیت، نیازی به استفاده از المان‌های پیچیده یا بسیار خاص نیست و صرفا با رعایت اصول اولیه هم می‌توان کارتی بسیار عالی را طراحی کرد.

طراحی درست کارت ویزیت، نخستین گام در بازاریابی است

کارت ویزیت، نخستین چیزی‌ست که مخاطب می‌بیند و تصویری که کارت ویزیت از ماهیت برند شما در ذهن ایجاد می‌کند، برای همیشه در ذهن مشتری باقی خواهد ماند؛ هرچقدر کارتی که طراحی می‌کنید جذاب‌تر باشد، اثرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود و این یعنی با رعایت همین نکته، شما در بازاریابی چند قدم جلوتر از سایرین خواهید بود. اگر خودتان به اندازه کافی در طراحی کارت گرافیک توانمند نیستید، بهتر است این کار را به دست متخصصان این حوزه بسپارید تا میزان خطا به حداقل برسد.

×
کارایی بهتر در اپلیکیشن
  • تهران - فلکه دوم صادقیه ، پشت بانک ملت ، خیابان تقدیری ، مجتمع تجاری افتخار ، واحد 2 و 3 ، مجموعه "تیم گرافیک"
    ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 9:30 صبح الی 19
    پنج شنبه ها 9:30 الی 18
    شماره تماس: 02144044827 - 02144044881 - 02144037023

نماد های سایت
  • logo-samandehi
تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد. کپی رایت 1401 - قدرت گرفته از چاپیروس