چاپ ست اداری به عنوان یک اوراق اداری اساسی در هر کسب و کاری به شمار می رود. هماهنگی بین اقلام چاپی در مدل طراحی و رنگ ست اداری ، می تواند به برند سازی کسب و کار شما در نگاه مشتری ، بی نهایت کمک کند. تیم گرافیک با ارائه 3 خدمت ویژه همچون ارسال رایگان، ضمانت قیمت و گارانتی کیفیت، آماده دریافت سفارشات چاپ ست اداری مشتریان عزیز است.
سفارش سریع نمونه کار هاسفارش چاپ ست اداری
در 3 پیشنهاد مختلف (سربرگ + پاکت نامه + پاکت A4)
چاپ ست اداری نوع اول - 4000 عدد سربرگ + پاکت نامه
چاپ این ست اداری شامل ترکیب اقلام اداری بدین شرح است:
- سربرگ A4 : تیراژ 2000 عدد
- سربرگ A5 : تیراژ 2000 عدد
- پاکت نامه : تیراژ 1000 عدد
چاپ این ست اداری را می توانید در جنس های تحریر 80 گرم، تحریر 100 گرم و کتان 120 گرم سفارش دهید.
لازم بذکر است ، سربرگ ها در ابعاد واقعی و یکرو چاپ می شوند.
مشاهده بیشترچاپ ست اداری سری دوم - ست اداری جمع و جور
چاپ ست اداری سری دوم هم قیمت با ست اداری سری اول است با این تفاوت که خبری از سربرگ در ابعاد مختلف نبوده و فقط سربرگ A4 به همراه پاکت نامه در این ست اداری قرار گرفته است. بدین شرح که:
- سربرگ A4 : تیراژ 3000 عدد
- پاکت نامه : تیراژ 1000 عدد
چاپ این ست را نیز می توانید در جنس های تحریر 80 گرم، تحریر 100 گرم و کتان 120 گرم سفارش دهید.
سربرگ ها در ابعاد واقعی و یکرو چاپ می شوند.
مشاهده بیشترچاپ ست اداری سری سوم - شامل انواع پاکت
ست اداری سری سوم، از سایر پیشنهادات ست اداری گران تر است. این ست شامل موارد زیر است:
- سربرگ A4 : تیراژ 1000 عدد
- پاکت نامه : تیراژ 1000 عدد
- پاکت کیسه ای A4 : تیراژ 1000 عدد
چاپ ست اداری سری سوم را می توانید در انواع جنس کاغذ تحریر 80 گرم، تحریر 100 گرم و کتان 120 گرم سفارش دهید.
سربرگ ها در ابعاد واقعی و یکرو چاپ می شوند.
مشاهده بیشتر
چاپ ست اداری، چرا باید سفارش دهیم؟
چاپ ست اداری باعث خرید بیشتر می شود ، به دلیل اینکه یکی از مواردی که مشتریان تصمیم به خرید از شما می کنند، اعتبار کسب و کار شما است. دلیل دومی که می توان برای خرید کردن مشتریان عنوان کرد، ایجاد حس اعتمادی است که در درون خود؛ نسبت به مجموعه شما پیدا کردند.
حال برای اینکه بتوانیم اعتبار مجموعه خود را درنگاه مشتری بالا ببریم و در نهایت حس اعتماد را در درون او ایجاد کنیم، باید از ابزار های مختلفی استفاده کنیم.
چاپ ست اداری یکی از همان ابزارها است. وقتی شما یک ست اداری خلاقانه شامل سربرگ، پاکت نامه و پاکت A4 را سفارش می دهید، در واقع یک هماهنگی خاصی را در درون اوراق اداری خود به مخاطب انتقال می دهید. از این رو مشتریان شما، یک حس اعتماد، نسبت به مجموعه شما و برندتان پیدا می کنند و در نهایت این امر، منجر به خرید از کسب و کار شما خواهد بود.
برند سازی در هر کسب و کاری باعث پیشرفت چشمگیر آن مجموعه شده؛ از این رو هزینه ها و ابزارهایی همچون چاپ ست اداری، برای رسیدن به این هدف بزرگ نیاز است.
اقلام ست اداری چیست؟
سربرگ A4، سربرگ A5، پاکت نامه و پاکت A4، جزء اقلام ست اداری است، که در 3 مدل مختلف و بر اساس نیاز خود و تیراژی که می خواهید، می توانید در تیم گرافیک سفارش خود را ثبت کنید.
اوراق اداری خود را جدا جدا، یا به صورت ست اداری سفارش دهیم؟
در هر مجموعه چاپی، امکان سفارش اوراق اداری به صورت تک تک، برای هر محصول همچون پاکت نامه، سربرگ و پاکت A4 وجود دارد و حتی وقتی مجموع هزینه های این محصولات را در کنار هم مشاهده می کنیم، از چاپ یک ست اداری با همان تیراژ و جنس کمتر می شود. دلیل این امر چیست و ما باید چی کار کنیم؟
مهمترین امر در یک ست اداری این است که رنگ های استفاده شده در پاکت و سربرگ به صورت یکسان و مشابه با هم دربیاید تا بتوانیم یک هماهنگی در بین چاپ اوراق اداری را مشاهده کنیم. وقتی شما یک ست اداری سفارش می دهید همه اقلام شما شامل پاکت نامه، پاکت A4 و سربرگ در یک شیت اختصاصی کاغذ بسته می شود، در نتیجه خروجی رنگ ها در پاکت و سربرگ یکسان می شود.
حال اگر هر کدام از اوراق اداری را همچون پاکت و سربرگ را، جدا جدا سفارش دهید، هر کدام در یک شیت عمومی بسته می شوند و به دلیل اینکه هر شیت، میانگین رنگی منحصر به فرد خود را دارد، رنگ های اوراق اداری شما بعد از چاپ یکسان در نمی یاید و در نتیجه به هدف اصلی خود، برای هماهنگی رنگ ها بین سربرگ و پاکت، نخواهید رسید.
جنس های مختلف ست اداری، تحریر 80 گرم، تحریر 100 گرم یا کتان 120 گرم؟
چاپ ست اداری تحریر 80 گرم، ارزان ترین ست اداری
کاغذ تحریر 80 گرم، ساده ترین و ارزان ترین نوع کاغذ، جهت چاپ ست اداری است. از این رو برای آن دسته از افرادی که به دنبال مدیریت کردن هزینه خود هستند، ست اداری تحریر 80 گرم، می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.
چاپ ست اداری تحریر 100 گرم، حرفه ای سفارش دهید
کیفیت چاپ بر روی این کاغذ به دلیل استفاده از مواد مرغوب تر در تهیه این کاغذ، از ست اداری تحریر 80 گرم، بالاتر است. از روی دیگر، ست اداری تحریر 100 گرم دارای ضخامت و مقاومت بالاتری نسبت به تحریر 80 گرم است و اعتبار خاصی را به مجموعه شما می دهد.
چاپ ست اداری کتان 120 گرم، متفاوت باشید
اگر به دنبال یک کاغذ متفاوت، خاص و در عین حال مقاوم، برای ست اداری خود هستید، پیشنهاد ما به شما چاپ ست اداری کتان 120 گرم است. بافت موجود بر روی کاغذ کتان استفاده شده در این ست اداری، چشم هر بیننده ای را مجذوب خود کرده و حس خوبی را به مشتریان انتقال می دهد.
قیمت ست اداری، ضمانت کمترین تعرفه در ایران توسط تیم گرافیک
کارشناسان تیم فروش مجموعه چاپ تیم گرافیک، به صورت مستمر مشغول به رصد قیمت چاپ ست اداری در ایران هستند و با درج کمترین قمیت ست اداری در ایران در سایت مجموعه تیم گرافیک، این اطمینان را به مشتریان می دهند که پایین ترین قیمت چاپ ست اداری را می توانند سفارش دهند.
طراحی ست اداری تبلیغاتی، چه اصولی را باید رعایت کنیم؟
در قدم اول طراحی ست اداری تبلیغاتی، می بایست رنگ ها با یک کُد یکسان در پاکت و سربرگ استفاده شوند، تا خروجی رنگ ها بعد از چاپ، در کل ست اداری یکسان دربیاید.
در قدم دوم طراحی ست اداری، باید از قالب های یکسان برای طراحی پاکت و سربرگ استفاده شود، تا از نظر ظاهری، در نگاه اول یک هماهنگی و هارمونی، بین سربرگ و پاکت دیده شود.
در قدم آخر طراحی ست اداری ، سفارش خود را به یک تیم حرفه ای برای اجرای طراحی ست اداری بسپارید و از اعمال سلیقه شخصی خود در طراحی بپرهیزید، تا یک سربرگ و پاکت جذاب و خلاقانه، مطابق با سلیقه همه افراد برای شما طراحی شود.
لازم بذکر است در مجموعه چاپ تیم گرافیک مدل های بسیار زیادی از نمونه ست اداری حرفه ای وجود دارد که پس از درخواست طراحی توسط مشتری به آن نشان داده خواهد شد .
چرا در تیم گرافیک سفارش سِت اداری خود را ثبت کنیم؟
چاپ حرفه ای سِت اداری، می تواند معرفی شایسته، از کسب و کار شما، در نگاه مشتریان باشد. تیم گرافیک علاوه بر اینکه کمترین قیمت چاپ در ایران را برای سفارش ست اداری در نظر گرفته است، گارانتی کیفیت را هم ضمیمه چاپ ست اداری کرده است، تا مشتریان عزیز بتوانند یک احساس اطمینان جهت سفارش ست اداری خود به برند تیم گرافیک داشته باشند. همین حالا اقدام کنید.
تیم گرافیک در راستای رضایت مشتریان، کلیه محصولات ست اداری خود را همراه با گارانتی کیفیت ارائه می کند. از این رو اگر مشکلی در فرآیند چاپ ست اداری پیش بیاید و در صفحه قوانین گارانتی چاپ موجود باشد، پروسه چاپ مجدد محصول شما استارت می خورد.
کلیه قیمت های هر محصول را می توانید در همین صفحه به صورت بروز و با ضمانت کمترین قیمت چاپ در ایران مشاهده کنید.
بله! شما می توانید با مراجعه به صفحه شرایط ارسال محصولات، فرآیند ارسال رایگان ست اداری را مشاهده کنید.
شما می توانید برای مشاهده فرآیند انجام طراحی ست اداری و قیمت طراحی ست اداری، به صفحه طراحی مراجعه کنید.
برای ثبت سفارش ست اداری در تیم گرافیک می توانید از 3 طریق اقدام کنید:
روش اول (اینترنتی): شما می توانید در همین صفحه، محصول خود را انتخاب کنید و در نهایت بر روی گزینه خرید کلیک کرده و سفارش خود را در کمتر از 5 دقیقه تکمیل کنید.
روش دوم (تلفنی): اگر علاقه ای به ثبت سفارش آنلاین ندارید، می توانید همین حالا با شماره های دفتر تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی و غیر حضوری ثبت کنید.
روش سوم (حضوری): اگر از اهالی شهر تهران هستید و از روی دیگر علاقه مند به ثبت سفارش حضوری برای ست اداری خود هستید، میزبان شما در دفتر تیم گرافیک در غرب تهران خواهیم بود.
انتخاب با شماست...