مواردی که شامل گارانتی فرم های عمومی می شود
- روی هم نخوردن رنگ ها (بجز نوشته های 4 رنگ)
- وجود حباب زیر روکش سلفون، لمینت یا یووی در بیش از 7% چاپ
- اختلال در چاپ ترام از 7% تا 99%
- خرابی برش (به جز 3 میلی متر خطای برش)
- لکه چاپ، خش زینک با پشت زدگی در کار های دورو
- اختلاف رنگ بیش از 15 درصد با رنگ مانیتور استاندارد
- کسری بیش از 7% از هر فرم (بیشتر از 70 عدد در فرم 1000 عددی)
- کارهای A5 و بزرگ تر در فرم های ویزیت ساده (8 لت و بیشتر از 8 لت) شامل گارانتی چاپ نمی باشد.
در صورت وجود هر کدام از موارد بالا در چاپ، مجموعه تیم گرافیک سفارش شما را مجدد چاپ خواهد کرد.
نکات کلی در چاپ فرم عمومی و دیجیتال:
- احتمال خطای حداقل 2 میلیمتر در جایگذاری طلاکوب و برجستگی موضعی وجود دارد. فضای اطراف و محل طلاکوب روی فایل اصلی طرح بکگراند باشد.
- استفاده همزمان از طلاکوب و برجستگی موضعی در یک محدوده باعث ایجاد مشکلاتی مانند کنده شدن قسمت برجستگی و باقی ماندن پودر طلا میشود.
- امکان عدم خوانایی و اسکن نشدن QR Code پس از چاپ وجود دارد.
- از طراحی به صورت قرینه خودداری شود. خطای احتمالی برش میتواند باعث از بین رفتن حالت تقارن شود.
- رنگها باید در تمام محدوده طراحی، حتی در بخش فاصله برش، امتداد داشته باشند تا از ایجاد سفیدی در لبههای کار جلوگیری شود.
- در سفارشات دورو، طرح در جهت درست و مطابق طراحی ثبت شود (عمودی را عمودی و افقی را افقی ثبت نمایید).
تذکر مهم : مدت زمان مرجوعی سفارشات از زمان آماده سازی سفارش برای محصولات چاپ فرم عمومی به مدت یک ماه (30 روز) و برای محصولات چاپ دیجیتال به مدت یک هفته (7 روز) میباشد.
برای انجام فرآیند گارانتی مشتری می بایست کار خراب چاپ شده را به طور کامل به دفتر تحویل داده و پس از طی فرآیند مراحل چاپی کار سالم را تحویل بگیرد. هزینه ارسال و دریافت کالا در موارد گارانتی به عهده مشتری خواهد بود. توصیه می شود اگر بصورت حضوری محصول را تحویل می گیرید، موارد مورد نظر را در دفتر بررسی نمایید. همچین در صورت ارسال توسط پیک شرکتی تیم گرافیک، موارد را در هنگام تحویل از پیک بررسی نمایید.