مجموعه تیم گرافیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در حوزه طراحی و چاپ، مفتخر است که هم اکنون با خدمات طراحی و چاپ حرفه ای و با کیفیت بالا، در مقابل کم ترین قیمت چاپ در ایران، بصورت آنلاین در خدمت شما عزیزان می باشد. در ادامه می توانید شرایط و ضوابط استفاده از خدمات مجموعه و همچنین نکات کلیدی و مهم در فرآیند استفاده از این خدمات را مشاهده نمایید. از حسن انتخاب شما سپاسگزاریم.
تعهدات تیم گرافیک در قبال شما مشتریان عزیز
مجموعه تیم گرافیک دارنده نماد اعتماد الکترونیک جهت اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز از تمامی جهات مبنی بر استفاده از خدمات ارائه شده در مجموعه تیم گرافیک، توضیحاتی را خدمت شما ارائه می کند:
اطلاعات هویتی مشتریان:
- شما قادر خوهید بود قبل از وارد کردن هرگونه اطلاعات هویتی جهت ثبت نام، تمامی ریز خدمات مجموعه تیم گرافیک را با قیمت های بروز و راهنمایی های کامل مشاهده نمایید.
- ضوابط ثبت نام فقط برای سهولت و اعتبار سنجی سفارش ثبت شده توسط شما انجام می شود و این اطلاعات که شامل نام و نام خانوادگی و شماره موبایل شما می باشد، نزد مجموعه تیم گرافیک محفوظ می ماند.
- اطلاعاتی مثل آدرس و ایمیل فقط برای ارائه خدمات بهتر در دسترس بوده و بصورت اختیاری می باشد.
- در هنگام ثبت نام، برای شماره موبایل شما پیامی مبنی بر تایید ثبت نام ارسال می شود که در صورت عدم تمایل با نادیده گرفتن پیام، هیچ گونه پیام جدیدی از مجموعه تیم گرافیک دریافت نخواهید کرد. هر چند این نکته را توجه داشته باشید در صورت تایید پیام، فرایند آماده سازی سفارش شما بصورت آنلاین برای شما ارسال خواهد شد.
- همچنین می توانید در صورت نیاز اطلاعات فردی خود را ویرایش نمایید. برای تغییر شماره موبایل نیاز هست که با مجموعه تماس حاصل فرمایید.
- در صورت فراموشی رمز عبور، پس از تماس با مجموعه و ارائه اطلاعات تکمیلی، رمز عبور جدید برای شما ارسال می گردد.
گارانتی کیفیت محصولات:
مجموعه تیم گرافیک مفتخر است که با ارائه خدمات با کیفیت، جهت اطمینان خاطر شما عزیزان شرایط گارانتی محصولات را فراهم کرده است. شما می توانید این شرایط را در صفحه شرایط گارانتی محصولات چاپی بطور دقیق مطالعه نمایید. در صورت همخوانی درخواست شما با شرایط گارانتی، محصول مرجوع و مجددا چاپ خواهد شد.
مدت نگهداری محصول در انبار تیم گرافیک:
با توجه به حجم زیاد سفارشات، و محدود بودن فضای انبار تیم گرافیک، کلیه سفارشات پس از تاریخ روز تحویل، به مدت 1 ماه در انبار تیم گرافیک نگهداری خواهد و در صورتی که توسط مشتری دریافت نگردد، دور ریخته خواهد شد.
شرایط عودت وجه در صورت لغو سفارش:
توجه توجه! لازم به ذکر است اگر سفارشی از جانب مشتری لغو شود، مبلغ سفارش بصورت خودکار داخل اعتبار کاربری شما قرار خواهد گرفته و امکان سفارش از تمامی محصولات سایت وجود دارد. در صورتی که درخواست عودت وجه شود،با توجه به رصد اداره مالیات برای حساب های بانکی هر سفارشی که به صورت کارت به کارت و یا خرید آنلاین انجام شود به منزله خرید از مجموعه تیم گرافیک خواهد بود و مالیات آن توسط اداره دارایی محاسبه خواهد شد لذا 9 درصد از کل مبلغ پرداختی به عنوان مالیات و خدمات نیروی کسر و مابقی مبلغ عودت خواهد شد.
اپلیکیشن کاربردی تیم گرافیک:
در راستای تکمیل خدمات ارائه شده به شما مشتریان عزیز، اپلیکشن کاربردی خدمات آنلاین طراحی و چاپ تیم گرافیک برای سیستم عامل اندروید تهیه شده است؛ که شما عزیزان بزودی می توانید از فروشگاه های معتبر ارائه اپلیکیشن های موبایل مثل بازار بصورت کاملا رایگان این برنامه را دانلود نمایید.
اطلاعات هویتی اپلیکیشن، با اطلاعات ثبت نامی شما در سایت مطابقت دارد و شما می توانید از هر دو مسیر از خدمات ارائه شده در تیم گرافیک استفاده نمایید.
در نظر داشته باشید اپلیکیشن تیم گرافیک شامل هیچگونه هزینه اضافی و حتی تبلیغات درون برنامه ای نبوده و فقط جهت رفاه حال شما عزیزان ارائه شده است.
فرآیند طراحی + هزینه + مدت زمان:
آن دسته از مشتریانی که طرح چاپی برای ارسال مستقیم ندارند، می توانند بصورت غیر حضوری با انتخاب گزینه طراحی ندارم در صفحه ثبت سفارش و یا بصورت تلفنی درخواست طراحی نمایند. همچنین امکان طراحی حضوری در دفتر مجموعه برای شما عزیزان تدارک دیده شده است.
شما می توانید در صفحه توضیحات مربوط به فرآیند طراحی در مجموعه تیم گرافیک تعرفه قیمت و توضیح کامل روند طراحی بصورت غیر حضوری و حضوری را مشاهده نمایید.
چند نکته مهم در مورد روند طراحی حائز اهمیت می باشد. لطفا در مورد ثبت سفارش و استفاده از خدمات مجموعه تیم گرافیک، این نکات را حتما در نظر داشته باشید.
- شروع روند طراحی و ارجاع کار به تیم طراحی مستلزم واریز هزینه طراحی و تایید حسابداری می باشد.
- روند پروسه طراحی معمولا بین 1 تا 3 روز کاری زمان می برد. (در نظر داشته باشید با توجه به اینکه طراحی یک امر سلیقه ای بوده، این پروسه ممکن است تا یک هفته هم زمان ببرد!)
پس در نظر داشته باشید که مدت زمان تحویل محصولات بدون احتساب زمان طراحی و صرفا جهت چاپ محصول ذکر شده است. - مالکیت حقیقی و حقوقی طراحی انجام شده متعلق به مجموعه تیم گرافیک می باشد. ولی طبیعتا مجموعه خود را در نوبت های بعدی موظف به چاپ طرح بدون تغییر و اصلاحات جدید، بدون دریافت هزینه اضافه تر (طراحی) می داند.
در صورت نیاز به دریافت فایل بسته قابل چاپ و لایه باز طرح خود، این امکان با پرداخت هزینه واقعی طراحی وجود دارد. معمولا این هزینه متناسب با طرح مربوطه متغیر بوده و از 2 برابر تعرفه طراحی مجموعه شروع می شود. - اصلاحات درخواستی در طرح در نوبت های بعدی چاپ، شامل هزینه مربوط به ادیت و ویرایش طرح می باشد که متناسب با حجم تغییرات، با توافق بین مشتری و مجموعه تعیین می شود.
- انجام طراحی یک پروسه زمان گیر است و ممکن است تا چند روز به طول بکشد. فلذا تا زمانی که طراحی نهایی و فایل قابل چاپ آماده و مورد تایید شما قرار نگرفته باشد، امکان شروع چاپ وجود نخواهد داشت. طبیعی است در طول پروسه طراحی در صورتی که هزینه های چاپ تغییراتی داشته باشد مشتری موظف است هزینه روز محصول را پرداخت نماید و در صورت پرداخت هزینه ابتدایی چاپ موظف به پرداخت مابالتفاوت هزینه خواهد بود.
در صورت عدم تمایل به پرداخت هزینه، سفارش لغو و هزینه پرداختی چاپ عودت داده خواهد شد. اگر در این مدت فرآیند طراحی آغاز و طرح اولیه توسط طراح آماده شده باشد، هزینه طراحی به عنوان حق الزحمه در اختیار مجموعه می ماند.
نکاتی مهم برای هرچه بهتر استفاده کردن از خدمات آنلاین ما
- کلیه قیمت ها به تومان می باشد.
- کلیه سایز های ارائه شده در سایت و لیست قیمت، سایز فایل دریافتی می باشد؛ سایز سفارشات بعد از برش نسبت به نوع خدمات سفارش مورد نظر تغیر خواهد کرد.
- هر یک از محصولات دارای قالب پیش فرض (به دو فرمت PSD,CDR) می باشد که پیشنهاد می شود برای رسیدن به بهترین نتیجه حتما فایل قالب را دانلود نمایید.
- راهنمای طراحی انواع محصولات در سایت قابل مشاهده بوده و توصیه می شود هنگام سفارش هر محصول، راهنما را حتما مطلالعه فرمایید.
- کارهای A5 و بزرگ تر در فرم های ویزیت ساده (8 لت و بیشتر از 8 لت) شامل گارانتی چاپ نمی باشد.
- شخصی که برای سفارش و تحویل کارهای شما به مجموعه مراجعه می کند، نماینده تام الاختیار شما می باشد، لذا از فرستادن افراد بی اطلاع به مجموعه جدا خودداری فرمایید.
- محصولات چاپی مضمون تتو بنا به دستور مقامات قوه قضایی قابل چاپ نخواهد بود.
- تمامی سفارشات چاپی با 3% تا 7% باطله یا کسری تحویل می گردد.
- تمام محصولاتی که در لیست قیمت قابل مشاهده هستند، بر اساس شرایط و محدودیت های فرم عمومی می باشد. توصیه می شود جهت سفارش های شرکتی (برند های خاص) و سفارش های حساس از نظر نوع رنگ و کاغذ و ... تماس حاصل فرمایید.
- برخی سفارشات میبایست با مجوز ارگان های مربوطه ثبت سفارش ثبت سفارش شوند و چنانچه بدون ارائه مجوز به مجتمع چاپ تیم گرافیک ثبت سفارش شوند اعم از :
- چاپ نشان های دولتی ، شرکت های هرمی ، برچسب های تمام استاندارد ، برچسب های تمام لاتین ، نصب آنتن ماهواره ای ، مواد خوراکی ، آرایشی ، بهداشتی ، دارویی و ... ، تولید مواد صنعتی و شیمیایی ، انواع فال و تاروت ، برچسب های دارای سیب سلامت ، آموزش رقص ، طرح های ورق های بازی یا مشابه آن
- یا ثبت سفارش هایی که ممنوعیت چایی دارند اعم از : مواردی که مغایر با موازین و قوانین کشور ، توهین به اعتقادات یا اشخاص خاص ، تصویر پول ، تصاویر بانوان (چهره یا اندام) ، چهرهی ائمه اطهار
- زمانی که ثبت سفارش به صورت آنلاین ثبت شده و توسط متصدیان مجموعه دیده شود امحا شده و مستندات سریعا و بدون اطلاع دادن به سفارش دهنده مربوطه، به مراجع ذیصلاح ارائه خواهد شد و هزینهی کار عودت داده نخواهد شد. و چنانچه سفارش مربوطه وارد پروسه چاپ شده و به مشتری تحویل داده شود کلیه مسئولیت قانونی ، کیفری و معنوی به عهده شخص سفارش دهنده خواهد بود و حق پیگیری قانونی و شکایت برای مجتمع محفوظ خواهد شد.
فرم عمومی چیست؟ ملاحضات مربوط به فرم عمومی چاپ
به مجموعه فایل های چاپی که به علت پایین آوردن هزینه ها به صورت مشترک داخل یک فرم چاپی بسه شده و نسبت به نوع رنگ فایل ها تفکیک نمی شوند فرم عمومی گفته می شود.
لازم به ذکر است به هر فرم عمومی دارای میانگین رنگی خاص می باشد و رنگ ها بر اساس رنگ قالب فرم چاپی تنظیم می شود. از این رو کلیه کارهای که در این فرم چاپ می شوند با 15% اختلاف رنگ نسبت به مانیتور استاندارد مواجه خواهند شد.
درکلیه سفارشات چاپی خطای برش وجود دارد (حداقل 3 میلیمتر) دقت داشته باشید در صورت حساسیت سایز سفارشتان بایستی این خطا را در نظر بگیرید.
به علت تغییر مداوم مواد اولیه (کاغذ،کیسه،مرکب، روکش ها و ...) و همچنین تفاوت میانگین رنگی در هر فرم، سفارشات شما در فرم های عمومی که حتی با اختلاف یک فرم چاپ شده اند باهم قابل مقایسه نخواهند بود (اختلاف فرم های عمومی از چاپ تا چاپ 30% خواهد بود). همچنین شما میتوانید بعد از سفارش نمونه جنس ها را برسی نمایید اما به یاد داشته باشید بافت و ضخامت کاغذ،کیسه، کاور لمینت و همچنین کیفیت چسبندگی لیبل ها در برند های مختلف، متفاوت است و خرید چاپخانه بر اساس موجودی بازار می باشد. لذا هنگام سفارش این امر را در نطر بگیرید .
توجه داشته باشید نسبت به حساسیت و اهمیت کارتان نوع سفارش خود را مشخص کنید. کیفیت سفارشات (به لحاظ رنگ و کاغذ و ...) در فرم های عمومی با یک فرم اختصاصی قابل مقایسه نخواهد بود.
به علت تغییر مداوم کاغذ در جنس های مختلف همچون کرافت ، امکان تفاوت رنگ در کاغذ با نمونه ی مشاهده شده در سایت و یا داخل مجموعه تیم گرافیک وجود دارد .
نکاتی که باید در طراحی رعایت شود
- چنانچه فایل طراحی شده از جانب شما باشد و مود رنگی آن RGB-16BIT می باشد مسئولیت رنگ ها به عهده شما می باشد. مود رنگی مورد استفاده در چاپ CMYK می باشد.
- کیفیت کلیه فایل های چاپی بایستی 300dpi باشد در صورت استفاده از کیفیت تصویر پایین تر کارهای چاپی شما با افت کیفیت مواجه خواهد شد.
- چنانچه فایل طراحی شده از جانب شما باشد در فرم های ویزیت ساده 3 میلی متر و در فرم های دورگرد 5 میلی متر خلاصی برش رعایت شود. در فرم هایی که برجستگی و یا طلاکوب دارد، فایل های فیلم برجستگی و طلاکوب آن از کناره های کار 7 میلی متر فاصله داشته باشد.
- چنانچه در فرم های کتان از تمپلات رنگ استفاده کنید مرکز مسئولیتی در قبال کار نخواهد داشت.
- چنانچه فایل طراحی شده از جانب شما باشد، در صورت استفاده از نوشته 4 رنگ مرکز مسئولیتی در قبال کار نخواهد داشت.
- درکلیه سفارشات چاپی خطای برش وجود دارد (حداقل 3 میلیمتر) دقت داشته باشید در صورت حساسیت سایز سفارشتان بایستی این خطا را در نظر بگیرید.
- در چاپ فایل هایی که Qr-code دارند مرکز هیچگونه مسئولیتی درقبال خوانا شدن Qr-code ندارد. درصورت استفاده از Qr-code فقط از رنگ مشکی تک رنگ (Black:100) استفاده نمایید.
نحوه محاسبه زمان تحویل
- زمان تحویل که در سایت و لیست قیمت برای هر محصول مشخص شده است، بر طبق روز های کاری چاپخانه (به غیر از پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی و غیر رسمی) محاسبه می شود.
- نحوه محاسبه روزهای کاری به این صورت است که شنبه تا یکشنبه می شود یک روز کاری و یا چهار شنبه تا شنبه به دلیل روز کاری نبودن روز پنجنشبه در چاپخانه ، یک روز کاری محاسبه خواهد شد .
- جهت رفاه حال شما مشتریان محصولات پر کاربرد تر در فرم های فوری و بعضا فرم های یک روزه بسته می شود که بنا به تمایلتان می توانید زمان تحویل سریع تر را سفارش دهید.
- سفارش هایی که بعد از ساعت 17 ثبت می شود، به عنوان سفارش ثبت شده در روز کاری آینده محسوب شده و اولین روز کاری با توجه به این امر از پس فردا تاریخ صدور فاکتور تعیین می شود.
- سفارشات یک روزه در صورت ثبت قبل از ساعت 11:00 فردای همان روز آماده تحویل می باشد و در صورت ثبت بعد از ساعت 11:00 به عنوان سفارش ثبت شده در روز کاری آینده محسوب شده فلذا پس فردای آن روز آماده تحویل می باشد (به غیر از پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی و غیر رسمی)
- در نظر داشته باشید که مراحل ثبت سفارش، تا تحویل سفارش بصورت خودکار داخل پنل کاربری شما داخل سایت مجموعه بروزرسانی می شود. فلذا به راحتی می توانید از آماده بودن سفارش خود در موعد مقرر و بعضا زودتر از موعد مطلع شوید.
- ضمن اینکه به محض آماده شدن سفارش، این امر از طریق پیامک (در صورت فعال سازی و تایید شماره موبایل بعد از پیامک اول) به اطلاع شما مشتریان گرامی خواهد رسید.
- زمان تحویل محصولات در لیست قیمت، برای مشتریان تهران می باشد. مشتریان عزیز شهرستان بایستی شرایط رسیدن بار به ایشان اعم از زمان بندی پایانه های باربری و غیره را در نظر بگیرند.
- با انتخاب گزینه سرچسب در محصولاتی همچون سربرگ، سرنسخه، تراکت و محصولات مشابه یکروز کاری به زمان تحویل محصول اضافه میشود.
- کلیه سفارشات دیجیتال و لارج فرمت بین ساعت ۱۸ الی ۱۹ در دفتر تحویل سفارشات مجموعه تیم گرافیک آماده تحویل است ، اما اگر نیاز دارید سفارش خود رو همان روز تحویل بگیرید می بایست تا قبل از ساعت ۱۳ ثبت سفارش انجام دهید در غیر این صورت سفارشاتی که بعد از ساعت ۱۳ ثبت شود فردای روز کاری ثبت سفارش بین ساعت ۱۸ الی ۱۹ آماده می شود.
- درخواست های ارسال تهران که 45 دقیقه قبل از تعطیلی مجموعه ثبت میشوند در همان روز ارسال میشوند، در غیر این صورت این درخواست ها در فردای روز کاری مورد برسی قرار خواهند گرفت.
شرایط همکاری و درصد تخفیف از آبان سال 1402
شرایط همکاری و درصد تخفیف از آبان سال 1402 در قالب قوانین نمایندگی برای مشتریان عزیز انجام میشود.
جهت اطلاعات بیشتر به صفحه اعطای نمایندگی مراجعه کنید.
لازم به توضیح است شرایطی که برای اکانت همکاری گذاشته شده است، برای تفکیک بین همکاران و مشتریان می باشد.
نکته : مبالغ واریزی به صورت اعتبار در پنل همکاران در بخش کیف پول و در پایان هفته اول هر ماه پس از امور حسابداری واریز خواهد شد.
نکته : مبالغ واریزی به صورت اعتباری در کیف پول مشتری شارژ خواهد شد و جهت ثبت سفارشات بعدی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و قابلیت نقد شوندگی ندارد .
نکته مهم: لازم بذکر است مدت زمان استفاده از شارژ ماهیانه یک ماه می باشد و در پایان ماه در صورت استفاده نکردن، شارژ اکانت صفر خواهد شد.