طراحی لـوگـو
از اهمیت طراحی لوگو به این نکته می توان اشاره کرد که در بازار امروز ، تجارت عرصه رقابت است و کسب و کارها برای پیشی گرفتن از رقبای خود و موفقیت در بازار ، ناگزیر در ایجاد برند سازی هستند. الفبای برندسازی برای هر کسب و کار طراحی لوگو است بدین معنا که می توان هویت بصری هر برند را در لوگو آن مشاهده کرد از این رو طراحی لوگو برای هر کسب و کار بسیار مهم و حائز اهمیت است ، مجموعه تیم گرافیک با سابقه طولانی در فرآیند طراحی لوگو و با بهره گیری از بهترین طراحان موجود در کشور آماده دریافت سفارشات شما مشتریان عزیز است .
انـواع لوگـو
Mon
1
لوگو تایپوگرافی
لوگو تایپوگرافی یا همان نویسه نگاری یکی از جذابترین مدل های انواع لوگو است در واقع می توان لوگو تایپوگرافی را هنر چیدمان حروف و کلمات در کنار هم و ایجاد یک تصویر فونت گونه خلاقانه دانست .در این نوع از طراحی لوگو ، گرافیست اسم برند شما را با مدل خاصی از چیدمان و ساخت فونت به یک لوگو حرفه ای تبدیل می کند
2
لوگو مونوگرام
در طراحی لوگو مونوگرام یک از حروف میانی یا ابتدایی برند شما همچون لوگو مک دونالد ، لوئیز ویتون و ...به عنوان نماد برند کسب و کار در نظر گرفته شده و بر روی آن یک دیزاین خاص انجام می شود به طور مثال اگر اسم یک برند دارای 3 کلمه باشد از ابتدای حروف هر 3 کلمه برند یک حرف جدا شده و بعنوان یک طراحی مستقل به عنوان لوگو مونوگرام طراحی انجام می شود.
LOGO
3
لوگو سه بعدی
لوگو سه بعدی یا 3D logo به لوگوهایی گفته می شود که در طراحی خود دارای عمق و حجم هستند و از ابعاد سه بعدی در خود بهره می برند ، در طراحی لوگو سه بعدی از افکت های سایه دهی ، نورپردازی و ... بیشتر استفاده خواهد شد . دوستداران و علاقه مندان به طرح های سه بعدی می توانند لوگو سه بعدی را بعنوان انتخاب اول خود سفارش دهند .
4
لوگو تصویری
یکی از مرسوم ترین مدل های طراحی لوگو ، از نوع لوگو تصویری است ، برند های نام داری همچون نایک ، آدیداس ، بنز و .... از نوع لوگو تصویری برای معرفی برند خود بهره می برند ، در این نوع طراحی لوگو با توجه به مفهوم برند ، یک المان خاص و منحصر به فرد برای برند شما طراحی و به عنوان لوگو بیزینس شما به مشتریان معرفی می شود
Mon
5
لوگو ترکیبی
در لوگوی ترکیبی همچون لوگو استارباکس یا همراه اول نام برند با لوگو تصویری الهام گرفته ازبرند شما ترکیب شده و به عنوان یک لوگو ترکیبی طراحی و ارائه می شود . در لوگوی ترکیبی ، تصویر قرار داده شده بالای نام برند، دارای المان هایی از کسب و کار شماست که به صورت خلاقانه در طراحی اجرا می شود و در نهایت لوگو ترکیبی پیاده سازی شده ، هویت کسب و کار شما را در تصویر و نام برند به صورت همزمان به مخاطب انتقال می دهد .
6
لوگو دو زبانه
در لوگوی دو زبانه اسم برند در 2 حالت فارسی و لاتین به صورت خلاقانه در کنار هم قرار می گیریند ،قرار گیری اسم برند به صورت لاتین در کنار نام فارسی برند می تواند به زیبایی دوچندان لوگو در نهایت کمک شایانی کند . از نمونه برندهای معروفی که این نوع از طراحی را برای لوگو خود انتخاب کردند می توان به مجموعه ساعدی نیا اشاره کرد .
LOGO
7
ریدیزاین لوگو
ریدایزین لوگو برای برند هایی است که نیاز به اصلاح یا بروزرسانی لوگو خود دارند ، این فرآیند شامل تغییر در رنگ ، نوع قلم و سایر عناصر موجود در لوگو می تواند باشد . یکی از برند های معتبری که در گذر زمان برای آپدیت شدن لوگوی از ریدیزاین لوگو استفاده کرده ، شرکت اپل است . ریدیزاین و آپدیت لوگو باعث می شود تا هویت برند شما در نگاه مشتری یک برند مدرن و بروز دیده شود
8
هویت بصری
حرفه ای ترین روش طراحی برای یک برند طراحی هویت بصری است ، در این روش در قدم اول لوگو برند به همراه رنگ سازمانی طراحی شده و در ادامه طراحی انواع اقلام تبلیغاتی از جمله طراحی کارت ویزیت ، سربرگ ، پاکت نامه ، شاپینگ بگ ، بیلبورد ، استند ، ساک خرید ، بروشور ، لیوان ، برگه ی یادداشت ، پرچم و لیبل با توجه رنگ سازمانی و لوگو طراحی شده و پیاده سازی می شود . از جمله شرکت های معروفی که برای برند خود هویت بصری انجام داده اند می توان به علی بابا ، بیمیتو ، دی جی کالا و ... اشاره کرد .
WORK SAMPLES
Sample
مــــراحل طراحی لوگو
در مجموعه تیم گرافیک
قیمت طراحی لوگو
لـوگو تایپوگرافی
7,000,000 تومان
توضیحات و ثبت سفارش
لوگو تایپوگرافی به طراحی لوگویی گفته میشود که بیشتر بر روی تایپ و فونت تمرکز دارد. در این نوع لوگو، از حروف و کلمات برای انتقال پیام برند یا شرکت استفاده میشود و اغلب طراحیها به گونهای است که خود نوشته بخشی از هویت برند را منتقل کند
لـوگو سه بعدی
6,000,000 تومان
توضیحات و ثبت سفارش
لوگو سه بعدی (3D Logo) نوعی از طراحی لوگو است که از افکتهای بصری برای ایجاد عمق و بعد در طراحی استفاده میکند. این نوع لوگو معمولاً به شکلی طراحی میشود که حس فضای واقعی یا ابعاد سهبعدی را منتقل کند و در نتیجه بیشتر جلب توجه میکند. در لوگوهای سهبعدی، معمولاً از سایهها، برجستگیها
لـوگو مونوگرام
4,000,000 تومان
توضیحات و ثبت سفارش
لوگو مونوگرام (Monogram Logo) به لوگویی گفته میشود که معمولاً از ترکیب حروف ابتدایی یا اولیۀ نام برند، شرکت یا شخص ساخته میشود. در این نوع طراحی، حروف معمولاً بهگونهای ترکیب میشوند که همزمان هویت برند را بیان کنند و طراحی خاص و قابل شناسایی را ایجاد نمایند. لوگو مونوگرام اغلب برای برندهایی که قصد دارند هویت خود را بهطور مختصر و ساده نمایش دهند، استفاده میشود
لـوگو ترکیبی
8,000,000 تومان
توضیحات و ثبت سفارش
این نوع لوگو معمولاً شامل یک نماد گرافیکی و متن است که بهطور همزمان در کنار یکدیگر قرار دارند. متن معمولاً نام برند یا پیام خاصی است، در حالی که نماد تصویری میتواند نمایانگر ویژگیها یا فعالیتهای برند باشد
لـوگو تصویری
4,000,000 تومان
توضیحات و ثبت سفارش
لوگو تصویری (Icon or Symbol Logo) به نوعی از لوگو گفته میشود که تنها از یک نماد یا تصویر برای نمایندگی برند استفاده میکند، بدون اینکه نام برند یا متنی در آن گنجانده شود. این نوع لوگوها بیشتر بر روی نماد گرافیکی و بصری برند تمرکز دارند و معمولاً طوری طراحی میشوند که بتوانند بهطور مستقل و بدون نیاز به توضیح بیشتر، هویت برند را منتقل کنند
لـوگو دو زبانه
8,000,000 تومان
توضیحات و ثبت سفارش
لوگو دوزبانه به نوعی از طراحی لوگو گفته میشود که در آن از دو زبان مختلف برای نمایش نام برند یا پیام برند استفاده میشود. این نوع لوگو معمولاً برای برندهایی که در بازارهای بینالمللی یا چندزبانه فعالیت میکنند، طراحی میشود تا اطمینان حاصل شود که پیام برند در بین گروههای مختلف زبانشناختی به درستی منتقل میشود
لـوگو ریدیزاین
3,000,000 تومان
توضیحات و ثبت سفارش
لوگو ریدیزاین (Redesign Logo) به فرآیند تغییر و بهروزرسانی یک لوگو یا نشان برند گفته میشود. هدف از ریدیزاین، بهبود ظاهر، شناسایی بهتر برند، و تطبیق آن با نیازهای روز بازار و تغییرات فرهنگی یا تجاری است. این فرآیند ممکن است شامل اصلاحات جزئی یا تغییرات اساسی در طراحی لوگو باشد، بدون اینکه هویت اصلی برند بهطور کامل از بین برود
هویت بصری
15,000,000 تومان
توضیحات و ثبت سفارش
هویت بصری (Visual Identity) به مجموعهای از اجزای گرافیکی و بصری اطلاق میشود که برند یا سازمان را شناسایی و از دیگران متمایز میکند. این هویت شامل تمام عناصر بصری است که برای معرفی برند به کار میروند و تأثیر مستقیمی بر نحوه درک و احساس مخاطبان از برند دارند. هویت بصری بهطور کلی ابزاری برای انتقال پیامهای برند، ارزشها، و شخصیت آن به مخاطبان است
لوگو چیست ؟
لوگو ، آرم یا نشان واره یکی از ابزارهای معرفی هر برند یا کسب و کار برای مشتریان است . داشتن یک لوگو حرفه ای و خاص تا مدت ها برند شما در ذهن مخاطب نگه دارد . از این رو می بایست طراحی لوگو برای برند خود را در اولویت بالای کسب و کار خود قرار دهید
در دنیایی که رقبای شما هزینه های بسیار زیادی برای برندیگ خود انجام می دهند بعضی از مشتریان به دنبال مجموعه های هستند که با سفارشات طراحی و چاپی خود از طراحی رایگان لوگو آن مجموعه استفاده کنند . لازم بذکر است توجه داشته باشید طراحی یک لوگو حرفه ای و خاص مستلزم زمان بسیار زیاد و اتود زنی های مختلف در فرآیند انجام آن است ، از این رو طراحی لوگو حرفه ای که به صورت رایگان بتوان انجام داد را می توان به عنوان یک آفر گول زننده از مجموعه ها دانست .
با پیشرفت روزمره تکنولوژی و استفاده از هوش مصنوعی می توان به نتایج اولیه ای از طراحی لوگو رسید ولی در حال حاضر خروجی سایت های هوش مصنوعی ،ارائه لوگو بسیار ساده و غیر حرفه ای است و استفاده از آنها قطعا کمکی به برندسازی کسب و کار شما نخواهد کرد . همانطور که گفته شد یک لوگو خاص و حرفه ای می تواند در ذهن مخاطب ماندگار و تا مدت های زیاد ثبت شود و در لحظه نیاز به برند شما ، لوگو شما از ذهن مخاطب عبور کند
سایت های بسیار متعددی امروزه با اطلاعاتی که از شما برای طراحی لوگو می گیرند به شما طراحی لوگو رایگان ارائه می دهند . اما آیا لوگو های ساده و غیر حرفه ای این سایت ها جواب گوی حس برندینگ در ذهن مشتریان شما است و آیا این نوع از لوگوها می تواند باعث جریان سازی در کسب و کار شما شود ؟ جواب تمام این سوال ها با قطعیت خیر است و دلیل آن را هم می توان در عدم ایجاد یک لوگو خاص و قابل قبول در سایت های طراحی رایگان لوگو دانست
اگر به دنبال یک طراحی لوگو ارزان برای برند خود هستید پیشنهاد ما به شما این در مورد این است که در طراحی لوگو صرفه جویی مالی نکنید چرا که مهمترین بخش هویت بصری برند شما ، لوگو آن است و این هزینه فقط برای یکبار انجام می شود و تا مدت ها می تواند کسب و کار شما در نگاه مخاطب بالا ببرد . از این رو داشتن یک لوگو خاص و حرفه ای یکی از مهمترین ارکان هر کسب و کار است و باید در یک تیم حرفه ای به سرانجام خود برسد .
در تیم گرافیک هزینه طراحی بر اساس نوع لوگو و پیچیدگی سبک طراحی آن که توسط مشتری انتخاب می شود متفاوت است . شما می توانید در همین صفحه قیمت طراحی لوگو در حالت های مختلف را مشاهده کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهید
طراحی لوگو می بایست یک موضوع حیاتی و بسیار مهم برای هر شخص ، سازمان و یا برند باشد چراکه وجود یک لوگو حرفه ای در کسب و کار می تواند تا ماهها برند شما در حافظه تصویری مشتریانتان ذخیره کند و در لحظه ای که مشتریان شما به خدمات شما نیاز داشتند به شما رجوع کنند و از روی دیگر داشتن لوگو خلاقانه در کسب و کارتان میتواند وجه تمایز با رقبای هم صنف شما باشد . در همین راستا مجموعه تیم گرافیک با بکارگیری از حرفه ای ترین گرافیست ها موجود درکشور و بهره گیری از کار تیمی در تحویل پروژه طراحی لوگو این نوید را به مشتریان عزیز می دهد تا بتوانند یک لوگو حرفه ای در کسب و کار خود داشته باشند .
محصولات مرتبط
سوالات متداول
بعد از ثبت سفارش لوگو در تیم گرافیک ، فرآیند طراحی لوگو آغاز می شود و پس از پروسه تحلیل و بررسی برند و دریافت پرسشنامه تخصصی طراحی لوگو از کارفرما پس از مدت تعیین شده برای طراحی لوگو 3 اتود به کارفرما ارائه می شود
شما می توانید تا 3 بار اصلاحیه در طراحی لوگو خود داشته باشد لازم بذکر است توجه داشته باشید فرآیند اصلاحیه به زمان تحویل پروژه طراحی لوگو اضافه خواهد شد .
زمان تحویل طراحی لوگو در تیم گرافیک بین 7 الی 14 روز کاری است لازم بذکر است در صورت اصلاحیه در طراحی های ارائه توسط کارفرما به ازای هر اصلاحیه 3 الی 5 روز به تحویل طراحی لوگو اضافه خواهد شد .
هویت بصری همان شخصیت برند شما است . مجموعه ای از المان های گرافیکی از جمله رنگ سازمانی ، نوع فونت ، تایپوگرافی حروف ، طراحی المانهای گرافیکی از جمله کارت ویزیت ، شاپینگ بگ ، بیلبورد و .... را می توان هویت بصری یک سازمان نامید . در واقع اقداماتی که در هویت بصری یک سازمان اتفاق می افتد باعث می شود تا آن برند در ذهن مخاطب تا مدت های بسیار زیادی ثبت شود .
در لوگوی تصویری فقط یک تصویر خاص نماد برند شما خواهد بود درحالیکه در لوگو ترکیبی یک تصویر و نام برند در کنار هم قرارگرفته و تشکیل یک لوگو واحد را می دهند .
شما می توانید در همین صفحه با کلیک بر روی گزینه خرید یکی از سبک های طراحی لوگو را سفارش داده و خرید خود را نهایی کنید و یا اینکه برای ثبت سفارش طراحی لوگو با کارشناسان فروش مجموعه تیم گرافیک تماس حاصل فرمائید .