سبد خرید
×
حذف از سبد خرید
محصول محصول از سبد خرید حذف شود؟
بله خیر
اخطار!
عدم اتصال به اینترنت
بستن
  محصول و خدمات تعداد جمع
فهرست
×
جستجو
سبدخرید 0
کاربر
فهرست

5 ایده جذاب برای تهیه یک پکیج تبلیغاتی بی‌نظیر مناسب همایش‌ها

10 اسفند 1399

راهنمای تهیه پکیج تبلیغاتی همایش در تیم گرافیک

شرکت در همایش‌ و سمینار یکی از فعالیت‌های مهم سالیانه سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های کوچک به شمار می‌رود. یکی از برنامه‌های‌ مهم در برگزاری این رویدادها اهدای پکیج‌های تبلیغاتی به شرکت‌کننده‌های حاضر در سمینار و همایش است. هدف از تهیه پکیج‌های تبلیغاتی معرفی برنامه و خدمات سازمان به جامعه‌ بزرگ‌تری از مردم است که در همایش‌های گوناگون شرکت می‌کنند. پکیج‌های تبلیغاتی معمولا شامل بروشور، کاتالوگ، کارت ویزیت، تراکت، گیفت‌ و یادگاری‌های کوچک می‌شوند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربرد مختص به خودشان را دارند. در ادامه این مقاله از سایت تیم گرافیک با هر یک از بخش‌های تشکیل دهنده یک پکیج تبلیغاتی بیشتر آشنا خواهید شد.

1- چاپ بروشور، ابزاری قدرتمند برای معرفی خدمات در پکیج تبلیغاتی همایش

بروشورهای تبلیغاتی با توضیح خلاصه‌ای از شرکت، معرفی خدمات، همکاران و تجربه‌های موفق کاری، یک نماینده تمام عیار برای معرفی برند یا سازمان به شمار می‌روند. از آنجا که شرکت کننده‌های همایش اغلب رقیب یا مشتری محصولات شما هستند باید نکات لازم و ضروری در چاپ بروشور را رعایت کنید.

برای تهیه پکیج تبلیغاتی همایش بهتر است در ابتدا هدف از چاپ بروشور مشخص شود. این اهداف می‌توانند معرفی شرکت، معرفی محصول، اهداف آموزشی یا شرح خدمات کسب و کار شرکت باشند. جنس بروشور، محتوای متنی، تصویر مناسب، صداقت و سادگی کلام از دیگر نکات مهم در طراحی و چاپ بروشور است. بنابراین اگر قصد فروش یا معرفی یک محصول ویژه را دارید، چاپ بروشور بهترین انتخاب برای معرفی محصول مورد نظر است.

چاپ بروشور، مناسب برای معرفی محصولات بیشتر به مخاطبین

2- چاپ تراکت، شانس دیده شدن و فروش محصولات را افزایش دهید

تراکت، تک برگی چاپی و تا نشده است که برای معرفی یک محصول یا جلب توجه مخاطبین چاپ و پخش می‌شود. معمولا تراکت‌ها حاوی یک پیام ساده و روشن هستند. با پخش تراکت در همایش و سمینار به راحتی می‌توانید در چند خط خدمات و محصولات شرکت خود را معرفی کرده و فروش محصولات‌تان را افزایش دهید.

برای چاپ تراکت به جنس کاغذ، تصاویر انتخابی، محتوای متن، سادگی و رسایی پیام آن توجه کنید تا در جذب نظر مخاطب عملکرد بهتری داشته باشید. طراحی و چاپ تراکت بسیار کم هزینه است و علاوه‌بر رویدادها، به راحتی قابل توزیع در مکان‌های عمومی و بین افراد جامعه است.

3- چاپ کارت ویزیت، معرف هویت کسب و کار شما در همایش

برگزاری رویدادهایی همچون همایش‌ها و سمینارها بهترین مکان برای آشنایی با همکاران و رقیبان حوزه کاری مشابه است. یکی از بهترین روش‌ها برای برقراری ارتباطات کاری با افراد جدید ارائه کارت ویزیت است.

کارت ویزیت در جلسات رسمی بهترین پل ارتباطی بین شما و حاضران در جلسه است. سرعت بالای انتقال اطلاعات کاری و مشخصات تماس در کمترین کلمات از مزایای اصلی کارت ویزیت محسوب می‌شود. سعی کنید در طراحی و چاپ کارت ویزیت به نکات زیر توجه کنید:

  • نوشتن نام کامل شرکت
  • زمینه فعالیت
  • درج اطلاعات تماس
  • طراحی خوانا و ساده
  • معرفی شبکه‌های اجتماعی
  • درج لوگو

پیشنهد می‌کنیم اگر قصد ارائه اطلاعات بیشتری همراه با کارت ویزیت به مشتریان خود ارائه دهید از چاپ بروشور 3 لت A4 استفاده کنید. در این سایز از بروشورها اطلاعات را به‌صورت کامل‌تری به دیگران انتقال خواهید داد.

درخشش در همایش‌ها و رویدادها با توزیع و چاپ کارت ویزیت

4- کاتالوگ، کتابچه‌ای خاص برای معرفی خدمات و محصولات یک شرکت

کاتالوگ یکی از موثرترین ابزارها در پکیج تبلیغاتی همایش است. در واقع کاتالوگ کتابچه‌ای است که همه سرویس‌ها و محصولات یک کمپانی را به مشتری معرفی می‌کند. گاهی اوقات تشخیص تفاوت بروشور و کاتالوگ کار دشواری است. در یک جمله می‌توان تفاوت کاتالوگ و بروشور را این گونه تعریف کرد که: کاتالوگ ابزاری برای تبلیغات اثربخش‌ با توضیحات بیشتر و بروشور برگه‌ای چاپی، مناسب برای تبلیغ و بازاریابی با اطلاعات مختصر و مفید است.

با توجه به این توضیحات اگر قصد معرفی محصولات خود را به‌صورت حرفه‌ای‌ و اطلاعات بیشتر دارید برای چاپ کاتالوگ اقدام کنید. یک کاتالوگ حرفه‌ای باید ویژگی‌های زیر را حتما داشته باشد:

  • از تنوع فونت خودداری کنید.
  • در طراحی کاتالوگ از یک هارمونی رنگ مشخص و منطبق با برند خود تبعیت کنید.
  • برای تصاویر موجود در کاتالوگ از عکس‌های صنعتی و حرفه‌ای استفاده کنید.
  • افکت‌های چاپی را برای زیبایی کاتالوگ حتما در نظر بگیرید.
  • محصولات جدید را حتما در کاتالوگ معرفی کنید.
چاپ کاتالوگ، راهکاری ارزان و تخصصی برای معرفی محصولات بیشتر

5- هدایای تبلیغاتی، تاثیر ماندگار در ثبت یک خاطره

به طور معمول در پکیج‌های تبلیغاتی در کنار بروشور و تراکت از یک هدیه و یادگاری کوچک نیز استفاده می‌شود. این هدیه به ظاهر کوچک می‌تواند خاطره‌ای شیرین از برند شما برای مشتری به همراه داشته باشد.

اغلب این هدیه‌ها شامل: تقویم، سر رسید، خودکار و دفترچه یادداشت است. برای اینکه متفاوت‌تر از دیگران باشید و نگاه‌های بیشتری را به خود جذب کنید ایده‌های جذابی مانند چاپ نام برند یا لوگو روی تیشرت و کلاه را به‌یاد داشته باشید.

با استفاده از هدایای تبلیغاتی در ذهن مخاطبان ماندگار شوید

تهیه کامل‌ترین پکیج تبلیغاتی همایش در تیم گرافیک

همان طور که در این مقاله خواندید، یک پکیج تبلیغاتی همایش جامع می‌تواند تاثیر به سزایی در معرفی  برند و فروش محصولات شما داشته باشد. فراموش نکنید که کیفیت چاپ، طراحی مناسب، ایده‌های خلاقانه و رسا بودن پیام نقش چشمگیری در جلب توجه مشتری دارد.  اگر قصد تهیه یک پکیج تبلیغاتی کامل و با کیفیت برای حضور در یک رویداد مهم را دارید، با کارشناسان تیم گرافیک تماس بگیرید و ایده‌های خود را با بهترین کیفیت چاپ کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02144044881 و 02144044827 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه اطلاعات لازم در زمینه طراحی و چاپ پکیج‌های تبلیغاتی هستند. همچنین برای عزیزانی که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند امکان ثبت اینترنتی سفارشات برای آن‌ها مهیا شده است. سفارشات شما در کمترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت آماده و به آدرس معرفی شده ارسال می‌شود.

  • تهران - فلکه دوم صادقیه ، پشت بانک ملت ، خیابان تقدیری ، مجتمع تجاری افتخار ، واحد 2 و 3 ، مجموعه "تیم گرافیک"
    ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 9:30 صبح الی 19
    پنج شنبه ها 9:30 الی 18
    شماره تماس: 02144044827 - 02144044881 - 02144037023

نماد های سایت
  • logo-samandehi
تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد. کپی رایت 1400 - قدرت گرفته از چاپیروس