سبد خرید
×
حذف از سبد خرید
محصول محصول از سبد خرید حذف شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به خرید بعدی اضافه شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به سبد خرید اضافه شود؟
بله خیر
اخطار!
عدم اتصال به اینترنت
بستن
  محصول و خدمات تعداد جمع
0
فهرست
×
جستجو
سبدخرید 0
کاربر
فهرست

چگونه فروش خود را چند برابر کنیم؟

در این مقاله قصد داریم در رابطه با نکات بسیار مهم برای افزایش 4 برابری فروش صحبت کنیم

این مقاله توسط مدیران چاپ تیم گرافیک با تجربه 15 سال سابقه کار در بازار ایران و مطالعه بیش از ده ها کتاب در حوزه علم فروش گرد آوری شده است

به طور قطع به یقین اجرای موارد زیر برای 6 ماه فروش شما را قطعا 4 برابر خواهد کرد ، لازم به ذکر است  که اگر یکی از موارد زیر درست نباشد به نتیجه صد درصدی از هدف خود نخواهید رسید

مورد اول ، انتخاب درست مشتری هدف : در هر کسب و کاری چندین مشتری هدف وجود دارد  که بیشترین سفارش را به شما خواهد داد مثلا برای یک فروشنده ظروف پلاستیکی ، مشتری هدفش رستوران ها و تهیه غذا ها هستند که بیشترین ظرف غذارا از آن میخرند پس باید بیشترین وقت و هزینه  برای تبلیغات در قسمت رستوران  ها صرف شود ، به زبان ساده مشتری هدف کسی است که بیشترین تعداد دفعات خرید را از شما خواهد داشت

مورد دوم ، استفاده از جملات کلیدی : بعد از انتخاب مشتری هدف متوجه می شویم در چه حوزه ای تبلیغات کنیم ، در نتیجه برای سفارش تبلیغاتی همچون تراکت باید به متن داخل تراکت توجه ویژه ای داشت ، با توجه به اینکه مخاطبی که یک تراکت را در دست می گیرد حوصله خواندن کلیه مواردی که داخل تراکت نوشته شده را ندارد ما باید از کلید واژه هایی که باعث شود تمایزی بین شما و رقبا ایجاد میکند را داخل متن تراکت نوشته شود به طور مثال کلید واژه ها همچون ،( کمترین قیمت ، بالاترین کیفیت ، ، سریعترین زمان ، ارسال رایگان ، گارانتی قیمت ، گارانتی کیفیت ، بازدید رایگان ،کارشناسان متخصص و...) توجه داشته باشید  استفاده از این کلید واژه ها تاثیر مستقیم در ذهن مخاطبی که یک تراکت را می خواهد خواهد داشت

مورد سوم ، قیمت : بحث قیمت برای مخاطبان  از اهمیت خاصی برخوردار است  و مشتریان از چندین مکان مختلف یک محصول را قیمت میگیرند و بعد سفارش می هند،  امروزه با توجه به رقبای زیاد و تنوع سایت های متعدد فروش محصولات  ناگزیر کسب و کارهای کوچک مجبور هستند  خدمات خود را با کمترین قیمت بدهند تا در بازار بتوانند حضور داشته باشند .

مورد چهارم ، جنس و طراحی تراکت : یکی از عوامل مهمی که در جواب دادن یک تبلیغ تاثیر خواد داشت جنس و طراحی تراکت خواهد بود و مستقیما بر ذهن یک مخاطب تاثیر خواهد داشت به طور مثال اگر شما در پخش یک تراکت سیاه و سفید برای تیراژ 1000 عدد 50 تماس دریافت داشته باشید برای تراکت گلاسه 150 تماس دریافت خواهید داشت . این تاثیر غیر مستقیم یک جنس و طراحی زیبا بر ذهن مخاطب خواهد بود

مورد پنجم ، تراکت پخش کن :  اگر تراکت پخش کننده مطمئن نداشته باشید قطعا کسب و کار شما با مشکل بزرگی مواجه خواهد شد ، سعی کنید  یک تراکت پخش کن مطمئن پیدا کنید و به او بگویید  اگر با پخش او زنگ خور خوبی داشته باشم مبلغ اضافه تری به تو پرداخت خواهم کرد . با این کار تراکت پخش کن احساس وظیفه بیشتری  برای پخش تراکت شما خواهد داشت .و سعی خواهد کرد به بهترین نحو ممکن برای شما انجام وظیفه کند . ضمناً همیشه و در همه حال نظارت خود را از روی تراکت پخش کن قطع نکنید

مورد ششم . عدم قطع تبلیغات : یکی از مهمترین عواملی که باید توجه داشت استمرار در امر تبلیغ است یک کسب و کار موفق باید حداقل روزانه 500 عدد تراکت به صورت منظم پخش کند تا بتواند به نتیجه مطلوب خود برسد ، بعض از مدیران کسب و کار تیراژ های 1000 عددی و 2000 عددی را برای تبلیغات ماهانه خود انتخاب میکنند که این تعداد پخش تراکت قطعا برای جوابدهی مناسب نیست زیرا امکان دارد در یک پارت پخش 1000 عددی شما هیچ نتیجه مطلوبی دست پیدا نکنید ولی در پارت پنجم یا ششم خود به مشتریانی دست پیدا میکنید که کل هزینه تبلیغات ماه جاری و ماه آینده خود را در آن درآورید  در نتیجه چاپ و پخش یک تراکت باید در یک بازه 6 ماهه برسی شود اشتباهی که بعضی از مدیران می کنند این است که 1000 عدد تراکت پخش می کنند و جواب نمیگیرند  و پخش را قطع می کنند در حالی که باید این کار در بک بازه 6 ماه برسی می شود  و به طور مثال مدیریت بگویید  من در 6 ماه 10 میلیون تومان هزینه تبلیغات کردم  و تونستم 40 میلیون تومان کسب درآمد کنم در نتیجه تبلیغات برای من موثر بوده است . ضمنن در مواری که همه مدیران  از ضعف کسب و کار خود می نالند  یک مدیر باهوش باید به معرفی کسب و کار خود با استفاده از تبلیغات بپردازد .

نکته مهم : شما باید تمام 6 مورد بالا به صورت همزمان پیش ببرید  و اگر حتی یک مورد هم اجرا نشود کار شما به نتیجه نخواهد رسید به طور مثال اگر همه موارد بالا انجام نشود ولی مورد سوم که قیمت هست درست انجام نشود و کالای شما قیمت بالایی داشته باشد تبلیغات شما به نتیجه نخواهد رسید  و یا اگر به طور مثال  همه موارد را انجام می دهید ولی تراکت پخش کننده خوبی نداشته باشید تمام زحمات شما به هدر خواهد رفت و همچنین موارد دیگر که باید به دقت انجام شود

این مقاله جهت ارتقای درآمد مشتریان تیم گرافیک تنظیم گردیده است . امید است با توجه به موارد بالا و سخت کوشی تمام مشتریان عزیز به درآمد بالایی از کسب و کار خود دست یابند .

×
کارایی بهتر در اپلیکیشن
  • آدرس دفتر فروش و طراحی : تهران ، فلکه دوم صادقیه ، برج طلا ، طبقه 8 ، واحد 5
    آدرس دفتر تحویل سفارشات : - تهران ، فلکه دوم صادقیه ، پشت برج طلا ، خیابان تقدیری ، مجتمع تجاری افتخار ، واحد 2 و 3 ، مجموعه "تیم گرافیک"

    ساعت کاری واحد فروش و طراحی : (به جز ایام تعطیل)
    شنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 17 بعد از ظهر
    پنج شنبه ها 8 صبح الی 14 بعد از ظهر

    ساعت کاری واحد ارسال و پیگیری سفارشات : (به جز ایام تعطیل)
    شنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 19 بعد از ظهر
    پنج شنبه ها 8 صبح الی 16 بعد از ظهر

    شماره تماس : (خط ویژه) 1200 9100 - 021

نماد های سایت
تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد. کپی رایت 1403 - قدرت گرفته از چاپیروس