سبد خرید
×
حذف از سبد خرید
محصول محصول از سبد خرید حذف شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به خرید بعدی اضافه شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به سبد خرید اضافه شود؟
بله خیر
اخطار!
عدم اتصال به اینترنت
بستن
  محصول و خدمات تعداد جمع
0
فهرست
×
جستجو
سبدخرید 0
کاربر
فهرست

در کارت ویزیت چه بنویسیم؟

28 آذر 1400

چرا باید از کارت ویزیت استفاده کرد؟

عصر حال حاضر عصر تکنولوژی است و همه چیز به سمت دیجیتالی شدن و مدرنیزه شدن پیش می رود اما آیا همه آنها به کارآمدی روش های سنتی هستند؟ خیر زیرا کارت ویزیت (کالینگ کارت)یک مثال نقض بارز این مسئله است. با گسترش شبکه های اجتماعی ارتباطات راحت تر شده است اما آشنایی چطور؟ آیا می توانید در سمینارها جلسات و ... اطلاعات مهم و خلاصه شغلی خود را روی یک تکه کاغذ نوشته و به مشتری بدهید؟ این کار علاوه بر اینکه از کلاس و شخصیت کاری شما می کاهد نتیجه ای نیز در بر ندارد. در واقع در بهترین حالت و در صورتی که فرد منتظر بماند شما اطلاعات را بنویسید در آخر کاغذ را به نحوی گم کرده و هیچ گاه با شما تماس نخواهد گرفت.

تا حدودی به پاسخ چرا باید از کارت بیزینس استفاده کرد دست یافته اید اما بهتر است بدانید این نوع یک فرصتی عالی است تا توانید با به نمایش گذاشتن برند خود قصد خود را برای جدی بودن در تجارت منتقل کنید. روش تکه کاغذ و یا بیانی منتقل کردن اطلاعات و از این دست روش ها نشان دهنده این هستند که شما برنامه مشخصی برای تجارت ندارید و صرفا به دنبال پیدا کردن مشتری هستید اما با کارت های ویزیت نه تنها احتمال گم کردن و فراموشی به حداقل می رسد بلکه تا حدود خیلی زیادی افراد با شخصیت کاری شما آشنا می شوند. اما در کارت ویزیت چه بنویسیم؟

اطلاعات نویسی در کارت ویزیت

درست است که بر خلاف دیجیتالی شدن عصر کارت های ویزیت از پرکاربرد ترین و موثر ترین روش های تبلیغاتی هستند اما باید توجه کرد هر نوعی از کارت های ویزیت مناسب معرفی شغل شما نیست و بازدهی بالایی را به شما نمی دهد. پس برای بازدهی بالا و اثر گذاری مناسب باید به نحوه طراحی و وارد کردن اطلاعات در آن توجه کرد. در پاسخ به در کارت ویزیت چه بنویسیم؟ باید اشاره کرد که اطلاعات نویسی در این نوع کارت ها شامل دو دسته می شود که عبارت اند از:

اطلاعات ضروری

  • نمایش لوگو برند شما
    جایگذاری لوگو در کارت علاوه بر جلوه ظاهری زیبا سبب ارزش بیشتر این کارت از حیث کار سپاری و اطمینان کردن می شود. بنابراین طراحی یک لوگو مناسب بسیار حائز اهمیت است. لوگو مناسب ماندگاری اسم شرکت شما را در ذهن مخاطب بالا برده و با نشانه گذاری در ناخودآگاه فرد می تواند تاثیر به سزایی در تماس گرفتن مخاطب با شما داشته باشد. البته اگر به صورت شخصی کار می کنید می تواند به جای لوگو نام شما پررنگ شود اما توصیه می کنیم در ای صورت هم نسبت به طراحی لوگو اقدام کنید. گروه تیم گرافیک تشکیل شده از مجرب ترین گرافیست ها و طراحان می تواند شما را در مسیر طراحی یک لوگو جرفه ای همراهی کند.
  • اطلاعات تماس شما
    هدف از کالینگ کارت خلاصه شغلی شماست و مهم ترین بخش آن بعد از جذب فرد برقراری تماس است. از این رو باید اطلاعات تماس واضح و کاملی با فونت مناسب ( که معمولا جهت تمایز کوچکتر از نام شرکت و برند شماست) درج شود. اطلاعات تماس شما باید تخصصی و شخصی سازی شده باشد تا در صورت تماس فرد با شخصی حرفه ای گفت و گو داشته باشد بنابراین ثبت هر نوع اطلاعات تماسی مناسب نیست. بهتر است برای اطلاعات تماس حداقل آدرس ایمیل کاری شما، شماره تلفن شرکت، شماره تماس شما درج شود تا فرد راه های ارتباطی مختلفی با شما داشته باشد.
  • آرمان یا متن پشتیبانی شما
    در کارت خود شعار و آرمان کاری خود را درج کنید تا ضمن جذب و تاثیرگذاری بیشتر بر ذهن مخاطب؛ فرد متوجه ارزش های کاری شما و احترامی که برای وی قائل هستید بشود. در صورت نداشتن شعار بهتر است از یک متن پشتیبانی استفاده کنید. متن پشتیبانی یک دلیل است. دلیل برای اینکه چرا مخاطبان باید به شما اعتماد کرده و چرا باید از تیم شما برای به انجام رسیدن کارشان استفاده کنند. بنابراین برای اطلاعات نویسی در کارت ویزیت انتخاب یک شعار یا متن حمایتی بسیار حائز اهمیت بوده و بهتر است این کار را به طراحان خبره مانند طراحان تیم گرافیک بسپارید تا از جذابیت آن اطمینان کامل داشته باشید.

چاپ اطلاعات ضروری روی کارت ویزیت

اطلاعات تکمیلی

از اصولی ترین و ابتدایی ترین مواردی که باعث شکل گیری یک کارت بیزینس خوب صحبت کردیم، اما در عصر امروز برای جذب هرچه بیشتر مشتریان به یک کارت ویزیت حرفه ای احتیاج دارید که تنها به دست طراحان حرفه ای طراحی می شود. از اطلاعاتی که باعث حرفه ای تر شدن کارت شما می شوند می توان اشاره کرد به:

  1. عکس شما
    تصور کنید کارت خود را در یک سمینار به یک فرد داده اید و باید توجه کنید افراد دیگری نیز در سمینارها برای معرفی کسب و کار خود دقیقا همین کار را انجام می دهند. نتیجه قابل پیشبینی است؛ مخاطب گیج شده و چگونگی شخصیت شما و نحوه ارتباط گیری با شما را از یاد می برد. باید توجه داشت که هیچ چیز نمی تواند جای ارتباط تصویری و چهره به چهره را بگیرد پس ثبت عکس خودتان روی کارت علاوه بر اینکه ارزش کارت را بالا می برد سبب می شود مخاطبان شما را فراموش نکرده وعلاوه بر آن به کسب کار شما اطمینان بیشتری پیدا کنند.
  2. وبسایت کاری و شبکه های اجتماعی
    در دنیای امروز برای کسب اطلاعات یکی از بهترین کارها جست و جو در اینترنت است پس طبیعی است که فرد بعد از دریافت کارت شما جهت آشنایی بیشتر اسم یا برند شما را در اینترنت جست و جو می کند. در واقع این جست و جو نشان دهنده جذب اولیه مشتری به کسب و کار شماست پس با راه اندازی یک سایت مناسب می توانید این اطمینان اولیه را به اطمینان بیشتری بدل کنید و میزان فروش خدمات خود را بالا ببرید. بهتر است در وبسایت خود ویدیو کوتاهی از معرفی خود یا شرکت خود بارگذاری کنید تا مشتریان با برند شما ارتباط بیشتری بگیرند.
  3. آدرس شبکه های اجتماعی
    علاوه بر وبسایت فعالیت شما در شبکه های اجتماعی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. درج اطلاعات شبکه های اجتماعی کاری بر روی کارت علاوه بر اینکه نماد به روز بودن شماست باعث می شود مخاطب با جست و جوی بیشتر اطمینان بیشتری حاصل کند.
  4. QR Code
    QR Code یک طرح مربعی شکل است که درون آن با سه مربع و خطوط مشکی پر شده است. درج این کد به کارت شما پرستیژ خاصی می دهد و علاوه بر اینکه نشان دهنده بروز بودن شماست؛ نشان دهنده اهمیتی که به ارتباط گیری مشتری و سهولت کار او می دهید نیز هست.
  5. دو مجموعه کارت
    انتخاب دو مجموعه کارت از این رو اهمیت دارد که شما دارای دو دسته از مشتریان هستید؛ کسانی که در جذب آن ها موفق بوده اید و کسانی که در صدد جذب آن ها هستید. برای دسته اول شما باید سعی کنید تا آن ها را وفادار نگه دارید و در دسته دوم باید به طور ویژه ای اقدام به جذب نمایید. بنابراین انتخاب دو دسته کارت می تواند به حرفه ای تر شدن کسب و کار شما کمک شایانی کند.
  6. کروکی آدرس
    از دیگر مواردی که می توان بر روی کارت درج کرد اما تنها در برخی کسب و کارها رایج اند می توان به ثبت کروکی شاره کرد.

توجه کنید در طراحی این دسته از کارت ها بهتر است از خبره ترین طراحان استفاده کنید تا بتوانید بیشترین بازدهی و بهترین خروجی را دریافت کنید. گروه تیم گرافیک می تواند صفر تا صد طراحی کارت ویزیت حرفه ای را انجام دهد و به شما در گسترش کسب و کارتان یاری رساند.

چاپ عکس روی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

برای طراحی این دسته از کارت ها باید خلاق باشید اما خلاقیت به معنای شلوغ کردن کارت از انواع المان ها نیست بلکه خلاقیت باید در عین سادگی صورت پذیرد تا بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد. برای طراحی مطمئن شوید که نام و لوگو برند شما به اندازه کافی بزرگ باشد اما دقت کنید که فونت انتخابی برای دیگر اطلاعات کوچکتر از این دو باشند تا برند شما جلوه ای ویژه پیدا کند و در ضمن اطلاعات دیگر هم به قدری کوچک نباشند که مخاطب در خواندن آن ها دچار مشکل شود.

از مهم ترین فاکتورها در طراحی کارت این است که در عین سادگی با خلاقیت پیام خود را برسانید. پیام شما باید واضح بوده و اثرگذاری خوبی بر ناخودآگاه مشتری بگذارد. بهتر است سبک فونت خود را مشخص کنید و با توجه به همان طراحی را انجام دهید تا کارت شما ظاهری زیبا داشته باشد. برای رنگ بندی کارت بهتر است با یک طراح حرفه ای کار کرده تا بتوانید بهترین خروجی را دریافت کنید.

طراحی کارت ویزیت

سخن پایانی

کارت ویزیت با وجود دیجیتالی بودن عصر همچنان یکی از بهترین روش ها برای معرفی کسب و کارتان است. این کارت اگر  حرفه ای طراحی شده باشد علاوه بر اینکه نشان دهنده اهمیت دادن شما به کسب و کارتان و ارزش قائل بودن برای مشتریانتان است نشان دهنده حرفه ای بودن و آماده بودن برای خدمات رسانی به افراد نیز هست.

دقت کنید که کارت های ویزیت ابزاری برای ارتباط و معرفی کسب و کار شماهستند نه تبلیغ پس در طراحی آن سادگی به خرج دهید و با خلاقیت سعی در ارتباط گیری با مشتری داشته باشید.در طراحی سایت خودتان از آدرس کوتاه استفاده کنید تا مشتری از جست و جو در آن منصرف نشود. کمک گرفتن از افراد حرفه ای را فراموش نکنید. اگر ایده ای برای طراحی کارت به ذهنتان نمی رسد به هیچ عنوان نگران نباشید. طراحان تیم گرافیک می توانند بهترین و مناسب ترین کارت ها را برای شما طراحی کنند. برای ارتباط با تیم گرافیک جهت چاپ کارت ویزیت می توانید به سایت تیم گرافیک به نشانی teamgraphic.ir مراجه کنید و یا با شماره 02144044827 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در کارت ویزیت چه بنویسیم؟

  1. چطور می توان از خلاقانه بودن کارت خود اطمینان حاصل کنم؟
    اگر موفق شوید کاری کنید تا مشتریان هنگام دیدن کارت شما احساس خوبی داشته باشند و یا حتی لبخند بزنند و فضا سازی کنند می توان گفت که کارت شما یک کارت حرفه ای و خلاقانه است.
  2. از کجا می توان یک کارت بیزینس حرفه ای خریداری نمایم؟
    از طریق طراحان حرفه ای مانند گرافیست های تیم گرافیک شما می توانید از بی نقص بودن کارت طراحی شده مطمئن باشید.
  3. آیا به کار بردن اطلاعات تکمیلی ضروری است؟
    خیر اما این اطلاعات به کارت شما جلوه ای ویژه بخشیده و آن را تبدیل به یک کارت حرفه ای می کنند.

×
کارایی بهتر در اپلیکیشن
  • آدرس دفتر فروش و طراحی : تهران ، فلکه دوم صادقیه ، برج طلا ، طبقه 8 ، واحد 5
    آدرس دفتر تحویل سفارشات : - تهران ، فلکه دوم صادقیه ، پشت برج طلا ، خیابان تقدیری ، مجتمع تجاری افتخار ، واحد 2 و 3 ، مجموعه "تیم گرافیک"

    ساعت کاری واحد فروش و طراحی : (به جز ایام تعطیل)
    شنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 17 بعد از ظهر
    پنج شنبه ها 8 صبح الی 14 بعد از ظهر

    ساعت کاری واحد ارسال و پیگیری سفارشات : (به جز ایام تعطیل)
    شنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 19 بعد از ظهر
    پنج شنبه ها 8 صبح الی 16 بعد از ظهر

    شماره تماس : (خط ویژه) 1200 9100 - 021

نماد های سایت
تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد. کپی رایت 1403 - قدرت گرفته از چاپیروس