سبد خرید
×
حذف از سبد خرید
محصول محصول از سبد خرید حذف شود؟
بله خیر
اخطار!
عدم اتصال به اینترنت
بستن
  محصول و خدمات تعداد جمع
فهرست
×
جستجو
سبدخرید 0
کاربر
فهرست

اهمیت و کاربرد سربرگ در کسب‌وکارها چیست؟

4 دی 1399

کاربردهای سربرگ اداری

آشناترین و معتبرترین نامه‌های اداری، کاغذهایی در اندازه A4، A5 و حتی گاهی کوچکتر هستند که یک کادر، نشان یا طراحی ویژه دارند. این حاشیه شیک و کاربردی همان سربرگ اداری است. سربرگ‌هایی که در گذشته تنوع چندانی نداشتند و تنها تمایز آن‌ها، اطلاعات ثبت شده از هر شرکت و کسب و کار بود. اما با گسترش سازمان‌ها و ایجاد تنوع در کسب و کارها، استفاده از سربرگ‌های زیبا با طراحی خاص به عنوان یکی از مزایای هر شرکت و از مهم‌ترین دلایل حرفه‌ای بودن آن‌ها شمرده شد. اگر شما هم به تازگی قصد توسعه شرکت و حرکت به سوی حرفه‌ای شدن را دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید. در این مطلب از تیم گرافیک به شما مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از سربرگ در کسب و کار را خواهیم گفت.

نامه‌نگاری در کاغذ سربرگ؛ یکی از بهترین بسترهای گفتگوهای میان سازمانی

در دنیای دیجیتال امروزی برای هر نوع گفتگو بستری خاص وجود دارد. برای مثال برای اطلاع رسانی‌های رسمی، از ایمیل سازمانی یا پلتفرم‌هایی با زبان رسمی‌تر استفاده می‌شود. اما ایجاد بستر مناسب گفتگو تنها به اطلاع رسانی و ارتباطات دیجیتال محدود نیست و باید در مکاتبات رسمی نیز فضایی رسمی برای تبادل اطلاعات ایجاد کرد.

فراموش نکنید که سازمان شما فارغ از وسعت و حوزه کاری، شخصیت و هویتی رسمی دارد. به همین دلیل در مکاتبات اداری هم باید بستری خاص و متفاوت داشته باشید. انتخاب و چاپ سربرگ مناسب با اهداف و المان‌های بصری سازمان، بهترین بستر برای گفتگوی کتبی اداری شما خواهند بود.

چاپ بهترین سربرگ برای سازمان‌های حرفه‌ای

استفاده از سربرگ؛ مهم‌ترین انتخاب شرکت‌های حرفه‌ای

عده زیادی از افراد تصور می‌کنند که استفاده از سربرگ تنها برای سازمان‌های بزرگ و توسعه یافته مناسب است. اگرچه همه سازمان‌های شناخته شده و وسیع از سربرگ برای مکاتبات رسمی و صدور حواله‌های کاغذی استفاده می‌کنند، اما جالب است بدانید که مشاوران تبلیغاتی، چاپ سربرگ را بیش از همه به شرکت‌های نوپا، در حال توسعه و شناخته نشده توصیه می‌کنند.

شما در ابتدای راه باید انرژی و زمان زیادی را برای جلب اعتماد مشتریان و معرفی خود صرف کنید. ارسال نامه‌های اداری به صورت رسمی و حرفه‌ای، یکی از عواملی است که به شکل‌گیری این اعتماد کمک خواهد کرد.

چاپ سربرگ A4 باعث می‌شود که در چشم خواننده به عنوان یکی از سازمان‌های جدی، حرفه‌ای و با هویت مشخص نمایان شوید. بنابراین با این اقدام کوچک خلاقانه، اعتماد بخش زیادی از مشتریان مهم را نیز جلب خواهید کرد.

سربرگ اداری، یک رسانه تبلیغاتی کوچک

ایجاد جذابیت بصری برای برند با کمک سربرگ

علاوه‌بر اعتماد، عوامل دیگری مانند دقت، سلیقه و توجه به جزئیات باعث می‌شوند که مخاطبان و مشتریان، شما را به عنوان شرکت خدمات دهنده انتخاب کنند. ارسال نامه اداری، فاکتور یا اسناد مهم بدون ثبت هویت شرکت، باعث می‌شود که حتی اگر مشتری به شما اعتماد داشته باشد، شرکت دیگری را برای دریافت خدمات موردنظر انتخاب کند. بنابراین دقت به این جزئیات به ظاهر ساده اما مهم، می‌تواند چند پله شما را در این مسیر حرفه‌ای به جلو براند.

برای انتخاب سربرگ با طراحی مناسب کسب و کار خود نیز بهتر است زمان و سلیقه کافی را به خرج دهید. چاپ سربرگ تحریر با ضخامت مناسب و طرح منحصر به فرد، سازمان شما را به یک شرکت دقیق و مهم تبدیل می‌کند.

بازاریابی ارزان و غیر مستقیم با کاغذ سربرگ

تبلیغات رسانه‌ای معمولا کاربردی‌ترین شیوه تبلیغات هستند. اما هزینه این سبک از تبلیغات آنقدر بالا است که سازمان‌های محدودی قادر به استفاده از آن هستند. اگر سازمان کوچکی هستید و به تازگی قصد ورود به مرحله تبلیغات را دارید، با برداشتن قدم‌های کوچک، برند خود را به یک نام آشنا تبدیل کنید.

استفاده از سربرگ برای مکاتبات یکی از این راه‌های بازاریابی غیرمستقیم اما ماندگار است. ارسال اسناد اداری در کاغذ سربرگ، باعث می‌شود که خواننده نامه قبل از هرچیز رنگ و نشان برند و اطلاعات شما را ببیند. این مواجهه اولیه با نام و لوگوی شما، باعث می‌شود که هنگام نیاز به خدمات شما، اولین برند منتخب او باشید.

سربرگ اداری می‌تواند طراحی متفاوت از طرح‌های معمول شرکت شما داشته باشد. اما همانطور که وجود اطلاعات تماس دقیق و حداقل یکی از المان‌های بصری برند از مهم‌ترین ویژگی‌های بروشور تبلیغاتی هستند، در سربرگ نیز می‌توانند نقش موثر و ماندگاری داشته باشند.

چاپ سربرگ خلاقانه برای جذب مشتری

نظم‌دهی به آرشیو سازمان با کاغذ سربرگ‌دار

استفاده از سربرگ نه تنها در بیرون سازمان شما را حرفه‌ای و منظم نشان می‌دهد، بلکه می‌تواند باعث ایجاد نظم و یکپارچگی درون شرکت باشد. مرتب کردن آرشیو نامه‌ها، اسناد و فاکتورهای مهم بدون کاغذ سربرگ کار بسیار دشواری است و ریسک خطای بالایی دارد. چراکه ممکن است بسیاری از اسناد مهم، لابلای کاغذهای باطله یا چرک‌نویس به خارج سازمان یا بخش‌های غیرمرتبط منتقل شوند.

ثبت اسناد و مکاتبات مهم و ضروری در کاغذ سربرگ باعث می‌شود همیشه بتوانید اسناد اداری مهم را تفکیک و آن‌ها را به سادگی آرشیو کنید.

نظم‌دهی به آرشیو و اسناد سازمان با کمک تفکیک سربرگ

سربرگ اداری؛ اسناد قانونی و قابل استناد

‌اولین دلیل استفاده از سربرگ در سازمان‌های مهم و قدیمی، اعتبار بخشیدن به نامه‌ها بود. در حقیقت سربرگ نه تنها هویت سازمان را به خوبی مشخص می‌کرد، بلکه می‌توانست در هنگام بروز مشکلات یک سند اداری قانونی به حساب آید.

این ویژگی سربرگ را هنوز هم می‌توان مهم‌ترین کاربرد آن در اداره‌ها و سازمان‌ها دانست. با کمک سربرگ اداری در صورت بروز مشکل قانونی، می‌توانید به سادگی به محتوای نامه استناد کنید.

سربرگ اداری یکی از اسناد مهم قانونی شرکت

سفارش طراحی و چاپ سربرگ حرفه‌ای از تیم گرافیک

چاپ سربرگ ممکن است فرایندی ساده و غیرضروری به نظر برسد. به همین دلیل عده‌ای از افراد با صرف هزینه‌های بسیار پایین، به شرکت‌هایی با کیفیت چاپ ضعیف اعتماد می‌کنند. در هنگام شروع یک کسب و کار، باید بدانید که نداشتن سربرگ بسیار بهتر از چاپ سربرگ بی‌کیفیت و بدون زیبایی بصری است.

ما در مجموعه تیم گرافیک، همراه شما در همه مراحل طراحی و چاپ هستیم. انتخاب طرح‌های موردنظر، مشاوره قطع سربرگ، جنس آن و تعداد مورد نیاز سازمان شما از مهم‌ترین گپ‌وگفت‌هایی است که پیش از ثبت سفارش با شما خواهیم داشت. اعتبار ما، کیفیت چاپ نهایی محصول است. برای سفارش انواع چاپ، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، با شماره 02144037023 تماس بگیرید.

  • تهران - فلکه دوم صادقیه ، پشت بانک ملت ، خیابان تقدیری ، مجتمع تجاری افتخار ، واحد 2 و 3 ، مجموعه "تیم گرافیک"
    ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 9:30 صبح الی 19
    پنج شنبه ها 9:30 الی 18
    شماره تماس: 02144044827 - 02144044881 - 02144037023

نماد های سایت
  • logo-samandehi
تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد. کپی رایت 1400 - قدرت گرفته از چاپیروس