سبد خرید
×
حذف از سبد خرید
محصول محصول از سبد خرید حذف شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به خرید بعدی اضافه شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به سبد خرید اضافه شود؟
بله خیر
اخطار!
عدم اتصال به اینترنت
بستن
  محصول و خدمات تعداد جمع
0
فهرست
×
جستجو
سبدخرید 0
کاربر
فهرست

گسترش کسب و کار با کاتالوگ حرفه ای

25 آذر 1400

امروزه بازار کسب و کار بسیار رقابتی شده و شخصی برنده است که بتواند محصولات خود را به کامل ترین شیوه و در عین حال جذاب و کوتاه معرفی کند. یکی از بهترین روش ها برای این روش کاتالوگ ها می باشند. گسترش کسب و کار با کاتالوگ حرفه ای امری است بسیار کاربردی که اگر اصول آن رعایت شود می تواند نتیجه ای باور نکردنی و خیره کننده در پی داشته باشد.

نحوه گسترش کسب و کار با کاتالوگ حرفه ای

برای اینکه بتوانیم کسب و کار خود را با کاتالوگ ها گسترش بدهیم نیاز به رعایت اصول خاصی دارید که این اصول عبارت اند از:

شناخت مخاطب هدف

در این مرحله که اولین مرحله گسترش کسب و کار با کاتالوگ حرفه ای محسوب می شود شما باید مخاطب هدف خود را شناسایی کرده تا بتوانید متناسب با شرایط کاتالوگ خود را طراحی و پخش کنید.

شناخت مخاطب هدف

انتخاب محصول برای معرفی

در این مرحله که عموما مرحله دوم در گسترش کسب و کار با کاتالوگ حرفه ای محسوب می شود باید محصولات پرفروش خود را قرار دهید و در کنار آن ها به معرفی محصولات جدید یا محصولاتی که از نظر بازاریابی پتانسیل فروش بیشتر را دارند قرار دهید. باید توجه داشته باشید که نحوه قرارگیری محصولات باید به نحوی طراحی شود تا مخاطب حتی با نگاهی گذرا متوجه ویژگی های محصول شود. سعی کنید نکات مثبت محصول که سبب فروش بیشتر آن است را پررنگ نمایید تا بیشترین اثرگذاری را داشته باشید.

محتوای متنی کاتالوگ حرفه ای

در مرحله سوم برای گسترش کسب و کار با کاتالوگ حرفه ای شما باید متنی حرفه ای را برای کاتالوگ خود بنویسید. متن کاتالوگ باید کوتاه، اثرگذار و دارای چینش خوب کلمات باشد. باید از نوع بیانی استفاده شود که مخاطب هدف شما بیشترین تاثیرپذیری را از آن دارد و در آخر برای محتوای متنی باید حدی تعیین شود تا با عکس های کاتالوگ تناسب داشته باشد.

توصیه می شود که حدالامکان در محتوای متنی کاتالوگ از کلماتی که کمتر استفاده می شوند و حکم ادبی را دارند پرهیز کنید تا مخاطب احساس غریبی نکند و همچنین ویژگی های محصول خود را به صورتی در کاتالوگ قرار دهید که حتی در نگاهی گذرا مخاطب توانایی پیدا کردن آن را داشته باشد. در صورت تمایل کارشناسان تیم گرافیک می توانند شما را در مسیر تولید محتوای متنی و طراحی کاتالوگ حرفه ای یاری نمایند. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02144044881 تماس برقرار کنید.

محتوای متنی کاتالوگ حرفه ای

طراحی کاتالوگ

کاتالوگ ها مانند مجله ای هستند که محصولات در آن به  نمایش گذاشته شده و معرفی می شوند اما با این تفاوت جنس و نوع طراحی کاتالوگ بسیار متفاوت است و گسترش کسب و کار با کاتالوگ حرفه ای صورت می گیرد و نه هر نوع طراحی کاتالوگی. از این رو برای گسترش کسب و کار خود نیاز به طراحی منحصر به فرد و ویژه ای دارید تا بتوانید برند خود را در ذهن ها ثبت کنید. برای طراحی باید توجه کنید که معرفی محصولات کوتاه انجام شود و به صورت کلی به معرفی آن ها بپردازید. کاتالوگ صرفا نقش آشنایی مخاطب با محصولات شما را دارد.

برای جزئیات بیشتر می توانید پس از پخش کاتالوگ حرفه ای، با چاپ بروشور حرفه ای مخاطبان را بیش از پیش تحت تاثیر قرار دهید.از دیگر مواردی که باید هنگام طراحی حرفه ای به آن توجه کنید به کار بردن مناسب عکس است. عکس به کار رفته نباید بیش از حد یا کمتر از حد مجاز نسبت به متن باشد همینطور عکس های محصولات شما باید به نوعی باشد که به بهترین نحو محصول شما را معرفی کند.

جنس به کار رفته در کاغذ کاتالوگ شما نیز بسیار حائز اهمیت است همینطور باید توجه داشته باشید که لزوما تعداد صفحه های زیاد موجب کسب و کار شما نیست و گاهی با یک برشور 8 صفحه ای می توان بهتر از یک برشور 50 صفحه ای نتیجه گرفت.  البته لازم به ذکر است که اگر اصول طراحی رعایت شود با هر مقدار صفحه ای شما بیشترین بازدهی را از پخش کاتالوگ می گیرید.

طراحی کاتالوگ

بازخورد

مرحله آخر برای گسترش کسب و کار با کاتالوگ حرفه ای دریافت بازخورد از کاتالوگ پخش شده است. باز خورد از این حیث اهمیت دارد که شما می توانید در چاپ جدید کاتالوگ حرفه ای از انتخاب درست محصولات مطمئن شوید و متوجه شوید کدام محصولات پر فروش هستند و علاوه بر آن سبب بهبود ارتباط گیری مخاطب با کاتالوگ خود شوید.

سخن پایانی

از پربازده ترین روش های تبلیغات برای معرفی جامع محصولات خود می توان به پخش کاتالوگ اشاره کرد. گسترش کسب و کار با کاتالوگ حرفه ای در صورتی انجام می پذیرد مکه کاتالوگ واقعا حرفه ای انجام شده باشد. سپردن طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای به شرکت هایی مانند تیم گرافیک که طراحی خود را ضمانت می کنند یکی از راه اطمینان از حرفه ای بودن کاتالوگ است.

در کاتالوگ حرفه ای باید اصول بازاریابی، طراحی و ... رعایت شود تا بیشترین بازدهی را داشته باشید. تیم گرافیک با بیش از 15 سال سابقه حرفه ای با تضمین کیفیت و تخفیف های فوق العاده می تواند شما را در امر پخش کاتالوگ و گسترش کسب و کار با کاتالوگ حرفه ای یاری کند. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

سوالات متداول گسترش کسب و کار با کاتالوگ حرفه ای

  1. مخاطب هدف کیست؟
    مخاطب هدف افرادی هستند که شما می خواهید برای آن ها محصولات خود را ارائه کنید و به فروش برسانید.
  2. چطور می توان از پخش کاتالوگ بازخورد گرفت؟
    کافی است آمارهای فروش را با فروش های قبلی مقایسه کنید و همچنین با تماس گرفتن با مشتریان از آن ها به طور مستقیم نظرخواهی کنید.
  3. طراحی کاتالوگ را خودم نیز می توانم انجام دهم؟
    بله اما لازم است به نکات ارائه شده به طور کامل اشراف داشته باشید اما نکته ای که باید در نظر بگیرید در این حالت هزینه تمام شده از نظر صرف وقت و پول بسیار بیشتر از هنگامی است که شما طراحی کاتالوگ را به تیم گرافیک بسپارید. تیم گرافیک طراحی کاتالوگ اختصاصی شما را در سریع ترین زمان و بهترین قیمت به دست شما می رساند.

×
کارایی بهتر در اپلیکیشن
  • آدرس دفتر فروش و طراحی : تهران ، فلکه دوم صادقیه ، برج طلا ، طبقه 8 ، واحد 5
    آدرس دفتر تحویل سفارشات : - تهران ، فلکه دوم صادقیه ، پشت برج طلا ، خیابان تقدیری ، مجتمع تجاری افتخار ، واحد 2 و 3 ، مجموعه "تیم گرافیک"

    ساعت کاری واحد فروش و طراحی : (به جز ایام تعطیل)
    شنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 17 بعد از ظهر
    پنج شنبه ها 8 صبح الی 14 بعد از ظهر

    ساعت کاری واحد ارسال و پیگیری سفارشات : (به جز ایام تعطیل)
    شنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 19 بعد از ظهر
    پنج شنبه ها 8 صبح الی 16 بعد از ظهر

    شماره تماس : (خط ویژه) 1200 9100 - 021

نماد های سایت
تمامی حقوق برای این سایت محفوظ میباشد. کپی رایت 1403 - قدرت گرفته از چاپیروس