سبد خرید
×
حذف از سبد خرید
محصول محصول از سبد خرید حذف شود؟
بله خیر
اخطار!
عدم اتصال به اینترنت
بستن
سبد خرید خالی است
  محصول و خدمات تعداد جمع
فهرست
×
جستجو
سبدخرید
کاربر
فهرست

با رعایت نکات ساده در طراحی ست اداری، بیش از پیش ماندگار شوید

26 بهمن 1398

امروزه برای ایجاد یک شکل واحد و منظم از خدمات خود به مشتری باید به فکر هماهنگ سازی کاغذ های اداری خود باشیم تا بتوانیم یک وجهه معتبر از برند خود به مشتری نشان دهیم.

اولین قدم برای ایجاد این کار چاپ ست اداری هماهنگ با کار خود می باشد. به همین منظور باید با توجه به نوع کار و لوازمی که برای چاپ یک ست اداری نیاز داریم را تشخیص و به چاپ ست اداری اقدام کنیم.

مواردی که باید در یک چاپ ست اداری وجود داشته باشد برای شرکت های مختلف می تواند متفاوت باشد و بسته به نوع نیاز هر مجموعه موارد ست اداری متفاوت خواهد بود. مواردی که می توان در چاپ ست اداری لحاظ کرد به شرح زیر می باشد:

چاپ سربرگ، چاپ کارت ویزیت، چاپ پاکت نامه، چاپ پاکت A4، چاپ پاکت A5، چاپ کاغذ یادداشت، چاپ کاور سی دی، چاپ پیراهن، ساخت مهر، چاپ پرچم، چاپ لیوان، چاپ تقویم رومیزی، چاپ تقویم دیواری، چاپ پوستر، چاپ فاکتور، چاپ تراکت، چاپ لیبل، چاپ بنر، ساخت تابلو و ...

البته ناگفته نماند که در ایران در حوزه چاپ ست اداری موارد بالا بیشتر به محدود به چاپ سربرگ، چاپ کارت ویزیت، چاپ پاکت نامه و A4 و همچنین چاپ فاکتور محدود می شود. ولی در واقع شما می توانید این هماهنگی در طراحی ست اداری را در کلیه محصولات چاپی خود ایجاد کنید. در ادامه به اصول طراحی ست اداری می پردازیم.

نمونه یک ست اداری از تیم گرافیک

وجود عناصر الزامی در طرح های ست اداری

برای یک طراحی اصولی ست اداری باید چندین المان در طراحی وجود داشته باشد از قبیل:

استفاده از لوگو در ست اداری

در طراحی ست اداری وجود یک لوگو الزامی می باشد و شما مشتریان باید حتما یک طراحی لوگو زیبا داشته باشید تا بتوانید در طراحی ست اداری استفاده کنید. وجود عنصر لوگو در طراحی ست اداری کمک به هویت دادن به طراحی می کند.

برای داشتن یک لوگو زیبا می توانید مقالات ما درباره طراحی لوگو را بخوانید و سپس با کارشناسان طراحی تیم گرافیک ارتباط برقرار نمائید.

استفاده صحیح از درگاه های ارتباطی مجازی در طراحی ست اداری

داشتن یک آدرس سایت یا ایمیل کمک به اعتبار بخشی به ست اداری شما خواهد شد. سعی کنید برای پیشرفت کار خود از سایت در ارائه خدمات خود استفاده کنید.

همچنین در شرایط صحیح استفاده از شبکه های اجتماعی و ارائه اطلاعات مربوطه می تواند تاثیرگذری دو چندانی داشته باشد.

بکار بردن اطلاعات ارتباطی حقیقی در ست اداری

لزوم داشتن یک آدرس از مکان کار شما و تلفن ثابت امری اجتناب ناپذیر در طراحی ست اداری می باشد. ضمنا سعی کنید در سربرگ های خود از شماره موبایل استفاده نکنید زیرا استفاده از شماره موبایل در کسب و کار باعث می شود که کار شما به صورت شخصی و کوچک دیده شود.

هماهنگی بین رنگ ها و استفاده از رنگ سازمانی

یکی از مهمترین عوامل در طراحی ست اداری، انتخاب و استفاده از رنگ متناسب می باشد؛ که باید رنگی که انتخاب می شود دارای ویژگی های خاصی باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

هماهنگی بین رنگ و کسب و کار شما

یکی از مواردی که باید در طراحی ست اداری در نظر گرفت لزوم هماهنگ بودن شغل و طرح می باشد. به طور مثال برای شغل های در حوزه زیبایی می توان از رنگ هایی همچون بنفش و صورتی و برای شغلی مانند وکالت می توان از رنگ های سنگین تر و عرفتری همچون قهوه ای و سرمه ای استفاده کرد. یا به طور مثال برای شرکت رسمی همچون واردات و صادرات از رنگ های جیغ نباید استفاده کرد.

استفاده صحیح از رنگ سازمانی

در بعضی از مشاغل یک رنگ سازمانی از ابتدا وجود داشته و حتی در دکوراسیون ها هم از آن استفاده شده است. مثلا در بانک پاسارگاد از ترکیب رنگ نارنجی و طوسی تیره استفاده شده که اگر بخواهیم یک طراحی ست اداری برای مجموعه بانک پاسارگاد داشته باشیم، باید از رنگ های طوسی تیره و نارنجی استفاده کنیم و استفاده از رنگ های جدید موضوعیت نخواهد داشت. (البته در موادری می توان بصورت خلاقانه از رنگ های متمایز استفاده کرد، اما حتما باید دلیل موجه داشت)

استفاده از رنگ دکوراسیون دفتر در طراحی ملزومات چاپی

برای انتخاب رنگ در طراحی ست اداری می توان از رنگ های موجود در دکوراسیون دفتر هم استفاده کرد. به طور مثال یک طلا فروشی برای چاپ ست اداری وقتی تصمیم می گیرد و کنار طراح مجموعه تیم گرافیک قرار می گیرد، طراح این سوال را می پرسد که دکوراسیون مجموعه شما چه رنگی است و پاسخ مشتری به این صورت است که از رنگ های طلایی و قهوه ای استفاده شده است. همین امر کمک می کند به طراحان تیم گرافیک تا بتوانند یک ترکیب رنگی هماهنگ با فضای کار مشتری را در ست اداری استفاده کنند؛ که این باعث می شود بعد از چاپ ست اداری یک زیبایی خاصی در مجموعه شما بوجود بیاید.

استفاده از اِلِمان های مرتبط با کسب و کار در طراحی ست اداری

استفاده از المان های مرتبط با شغل می تواند کمک خوبی به طراحی یک ست اداری زیبا بکند. به طور مثال در طراحی ست اداری یک شرکت هواپیمایی می توان از المان کره زمین، هواپیما، جذابیت های دیدنی جهان و ... استفاده کرد.

تیم گرافیک آماده ارائه خدمات طراحی و چاپ ست اداری

در مجموعه تیم گرافیک سعی بر این شده است تا با استفاده از طراحی اصولی ست اداری و چاپ حرفه ای ست اداری یک تجربه خوب همکاری را با شما مشتریان عزیز رقم بزنیم.

شما می توانید صفر تا صد طراحی و چاپ ست اداری خود را به ما بسپارید. با شماره تلفن‌های02144044827– 02144044881 تماس بگیرید. مجموعه چاپ تیم گرافیک با بیش از 15 سال سابقه در صنعت چاپ و طراحی پذیرای دریافت و انجام سفارش‌های شما از سراسر ایران است.

  • تهران - فلکه دوم صادقیه ، پشت بانک ملت ، خیابان تقدیری ، مجتمع تجاری افتخار ، واحد 2 و 3 ، مجموعه "تیم گرافیک"
    ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 9:30 صبح الی 19
    پنج شنبه ها 9:30 الی 18
    شماره تماس: 02144044827 - 02144044881 - 02144037023

نماد های سایت
  • logo-samandehi
تمامی حقوق محفوظ میباشد. قدرت گرفته از چاپیروس